Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:613133
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.04.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Ekonomika kā mācību priekšmets    6
1.1.  Ekonomikas teorija kā sabiedriska zinātne    6
1.2.  Ekonomiskās domas vēsture    7
2.  Ražošana    9
2.1.  Biznesa ekonomiskā aprite    9
2.2.  Tirgus veidi    10
2.3.  Ražošanas izmaksas    11
2.4.  Ieņēmumi    12
2.5.  Analīze    13
3.  Mārketings    15
3.1.  Tirgus izpēte    15
3.2.  Mārketinga pasākumu komplekss    15
3.3.  Uzņemējdarbības riska faktori    16
4.  Biznesa ekonomikas pamatu stundās izmantojamās mācību metodes    17
4.1.  Lekcija    17
4.2.  Radošais seminārs    18
4.3.  Domu karte    19
4.4.  Mācību metode spēles    21
4.5.  Mācību metode dialogi    23
4.6.  Projekta darbs    26
4.7.  Prāta vētra    26
5.  Tēmas mācīšana    29
6.  Pētījuma rezultāti    30
  Nobeigums    31
  Literatūra un avoti    32
Extract

Ekonomika sniedz ko tādu, ko nespēj citi mācību priekšmeti un savā atšķirīgā veidā attīsta skolēnu domāšanu. Statistika liecina, ka visās postkomunistiskajās valstīs sociālās zinības, kuru sastāvā ietilpst arī ekonomikas pamati, ir ļoti populāras. To pašu var sacīt arī par mūsu valsti. Dzīves realitāte liek apzināties šā priekšmeta svarīgumu citu priekšmetu saimē.
Pēdējo gadu laikā pedagogi ir gājuši garu ceļu, lai atrastu un izkoptu mūsu apstākļiem vispiemērotākās mācību metodes. Lai atrastu šīs labākās mācību metodes ir jāatbild uz diviem jautājumiem – ko mācīt un kā mācīt?
Vai pedagoga uzdevums ir tikai asināt skolēna prātu un celt viņa intelektu, dodot viņiem visas jaunākās atziņas no jaunākajiem zinātnes sasniegumiem, kuri daļēji tiek pārstāvēti dažos mācību priekšmetos. Dzīves prakse un pieredze rāda, ka ne jau tie skolēni, daudzos gadījumos, kas ir mācījušies ar labiem panākumiem skolā, ir tie kas sasniedz kaut ko dzīvē un tiek pie atzīstamiem panākumiem.
Skolotāja morāls pienākums ir sagatavot katru skolēnu dzīves straujajiem mainīgajiem apstākļiem.
Pētījumā tiek izmantotas L. Žukova, V. Zelmeņa, I. M. Rubanas atziņas un teorijas.
Pētījuma priekšmets: tēmas „Ražošana un mārketings” mācīšana
Pētījuma objekts: biznesa ekonomikas pamatu mācību priekšmets
Pētījuma mērķis: izpētīt un izanalizēt mācību tēmas „Ražošana un mārketings” mācīšana biznesa ekonomikas pamatu stundās.
Hipotēze: pareiza un efektīva tēmas „Ražošana un mārketings” mācīšana veicinās skolēnu prasmes un iemaņas attiecīgā mācību priekšmetā un veicinās to izmantošanu praktiskā dzīvē.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1119522
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register