Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:632983
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.09.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 30 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  JAUNĀKĀ SKOLAS VECUMA BĒRNU PSIHOLOĢISKĀS ATTĪSTĪBAS RAKSTUROJUMS    5
2.  IZMANTOJAMĀS METODES UN METODISKIE PAŅĒMIENI TĒMAS “SKAITĻU 8 UN 9 PIESKAITĪŠANA UN ATŅEMŠANA” APGUVĒ    8
3.  EKSPERIMENTĀLAIS PĒTĪJUMS PAR TĒMAS “SKAITĻU 8 UN 9 PIESKAITĪŠANA UN ATŅEMŠANA” APGUVI 2.KLASĒ    13
3.1.  Mācību stundas konspekts    13
3.2.  Mācību stundas analīze    20
3.3.  Pārbaudes darba rezultātu analīze    21
3.4.  Anketēšanas organizācija un rezultāti    22
  Nobeigums    26
  Secinājumi un priekšlikumi    27
  Izmantotie avoti un literatūra    29
  Pielikumi    32
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Darba izstrādes rezultātā ir iegūti šādi secinājumi:
1) sākumskolas skolotājam ir jāzina un mācību darbā jāņem vērā psihologu izpētītās bērnu psiholoģiskās attīstības iezīmes;
2) izprotot jaunākā skolas vecuma bērnu attīstības pamatprincipus, skolotājs var atbilstoši izvēlēties mācību metodes un mērķtiecīgi tās izmantot;
3) izskaidrojoši ilustratīvā un reproduktīvā mācību metodes, apvienojumā ar didaktiskajām spēlēm ir atbilstošas jaunākā skolas vecuma bērnu īpatnībām, arī mācību mērķim un mācību saturam;
4) izskaidrojoši ilustratīvo un reproduktīvo metodi, apvienojumā ar didaktiskajām spēlēm var veiksmīgi izmantot tēmas „Skaitļu 8 un 9 pieskaitīšana un atņemšana” apguvē 2.klasē, tādējādi nodrošinot tēmas apguves optimālu un augstu līmeni;
5) stunda ar izskaidrojoši ilustratīvās, reproduktīvās un spēles metodes pielietojumu bērniem likās saistoša, radošiem un netradicionāliem uzdevumiem bagāta;
6) praktizējošu sākumskolas skolotāju viedoklis par mācību metožu izmantošanas lietderīgumu tēmas „Skaitļu 8 un 9 pieskaitīšana un atņemšana” apguvei sakrīt ar studiju darba eksperimentālajā daļā iegūtiem rezultātiem.
Darba izstrādes rezultātā ir izteikti šādi priekšlikumi:
1) plānojot mācību stundas, ir jāparedz mācību metožu un uzdevumu daudzveidība, lai stunda nebūtu vienveidīga un bērniem būtu interesantāk strādāt.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −12,48 €
Work pack Nr. 1362190
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register