Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:384458
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.04.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 16 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  REKLĀMA UN TĀS BŪTĪBA    3
1.1.  REKLĀMAS DEFINĪCIJAS UN VĒSTURE    3
1.2.  REKLĀMAS VEIDI    7
1.3.  REKLĀMAS MĒRĶI UN UZDEVUMI    10
1.4.  REKLĀMAS IZPLATĪŠANAS LĪDZEKĻI    12
1.5.  REKLĀMAS PSIHOLOĢISKIE PAMATI    16
1.6.  Tirdzniecības zīmes atpazīstamības veidošana, kā viens no reklāmas mērķiem    21
2.  Reklāmas īpatnības pakalpojumu sfērā    24
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    29
Extract

1.1. REKLĀMAS DEFINĪCIJAS UN VĒSTURE
Reklāma - [no grieķu valodas "reclamo" – izsaukt; no latīņu valodas "reclamare" - skaļi kliegt] - saziņas līdzeklis, lai piesaistītu uzmanību, izraisītu interesi, padarītu populāru; apmaksāts vai citādi atlīdzināts publisks, popularitāti vai pieprasījumu veicinošs paziņojums par precēm vai pakalpojumiem, uzņēmumiem, personām; paziņojums par organizācijām, to darbības veidiem, idejām un citiem jautājumiem.
Mūsdienās reklāma kļuvusi par neatņemamu ikdienas sastāvdaļu, ar to mēs sastopamies katru dienu. Tā ir pamanāma it visur, kur vien var iedomāties- braucot sabiedriskajā transportā vai ejot pa ielu. Reklāma redzama avīzēs, žurnālos, televīzijā, uz preču iesaiņojumiem, apģērbiem, reklāmas stabiem, tiek pārraidīta pa radio. Reklamēts tiek viss - sākot no precēm un pakalpojumiem un beidzot ar idejām, vērtībām un dzīves stilu. Šāda reklāmas daudzveidība ir saistīta ar sarežģītību tās veidošanā un pārvaldīšanā. Lai šos procesus izprastu, autors uzskata, ka vispirms jāmēģina definēt, kas ir reklāma. Lūk, dažas no definīcijām:
1.Grāmatā „Reklāma: principi un prakse” autoru kolektīvs (Viljams Velss, Džons Bernets, Sandra Moriartija) piedāvā šādu reklāmas definīciju:
Reklāma – apmaksāta nepersonalizēta komunikācija, ko veic identificējams sponsors un kas izmanto masu informācijas līdzekļus ar mērķi pierunāt auditoriju uz konkrētu rīcību vai mainīt tās viedokli.
Tālāk viņi arī paskaidro – apmaksāta komunikācijas forma, kaut arī daži reklāmas veidi iegūst bezmaksas laiku un vietu masu informācijas līdzekļos. Identificējams sponsors – praktiski visām reklāmām parādās, kas tieši ir pasūtījis un apmaksājis konkrēto reklāmu. Atsevišķas reklāmas vienkārši iepazīstina vai pastāsta par uzņēmumu vai konkrētu tirdzniecības marku, bet tomēr vairumam reklāmu mērķis ir ietekmēt kādu konkrētu auditoriju par labu savam produktam, pakalpojumam vai viedoklim. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register