Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:889504
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.10.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 21 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Tiešā mārketinga būtība    3
1.1.  Tiešā mārketinga priekšrocības un trūkumi    4
1.2.  Tiešā mārketinga pieaugumu ietekmējošie faktori    6
2.  Tiešā mārketinga veidi    8
2.1.  Tiešais pasts    8
2.2.  Telemārketings    12
2.3.  Pārdošana ar katalogu palīdzību    14
2.4.  Tūlītējas atbildes TV mārketings    15
2.5.  Interaktīvais mārketings    16
2.6.  Tiešā pārdošana    19
3.  Datu bāzu veidošana un ētiskie aspekti tiešajā mārketingā    22
4.  Tiešais mārketings uzņēmumu darbībā    26
  Secinājumi un priekšlikumi    29
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    31
Extract

1. Tiešā mārketinga būtība

Tiešajam mārketingam ir dažādas definīcijas, bet vienu no visprecīzākajām sniedz ASV Tiešā mārketinga asociācija:
Tiešais mārketings ir interaktīva mārketinga sistēma, kura izmanto vienu vai vairākus reklāmas mēdijus, lai panāktu izmērāmu atbildes reakciju kādā segmentā, rada pamatus attiecību veidošanai un attīstīšanai ilgtermiņa periodā starp pircēju un pārdevēju. [9., 740.]
Kādreiz mārketings tika izmantots tikai kā tiešā pieeja – pārdevēji personīgi pazina savus klientus. Tomēr ar laiku šī metode tika aizstāta ar masu mārketingu – speciālisti izplatīja standarta ziņojumus starp miljoniem patērētāju, izmantojot masu mēdijus. Gandrīz visi uzņēmumi izmantoja ļoti līdzīgus paņēmienus kā vērsties pie patērētājiem, cerībā, ka viņi nopirks tieši viņu markas produktus. Uzņēmumus neinteresēja sīkāka informācija par klientiem, galvenais bija patērētāja vajadzība pēc konkrētas preces vai pakalpojuma. Mārketinga komunikācijā tika izmantota vienvirziena saite.
Līdz ar masu mēdiju skaita palielināšanos, katra mēdija auditorija samazinājās un tādēļ uzņēmumi bija spiesti pievērst lielāku uzmanību attiecību veidošanai ar klientiem. Cilvēkiem patīk apzināties sevi kā unikumu, kā kaut ko īpašu, nevis kā daļu no 250 miljoniem locekļu masu tirgū. Tādēļ aizvien biežāk attiecības tika veidotas individualizēta dialoga veidā, lai saņemtu tūlītēju atbildes reakciju. Uzņēmumi pievērsa lielāku uzmanību pat vismazākā segmenta konkrētām prasībām, arī pat individuāla pircēja konkrētām vajadzībām. Līdz ar rūpēm par imidžu un marku, uzņēmumi sāka pievērst pastiprinātu uzmanību tūlītējai patērētāja reakcijai – tiešajam mārketingam. [12., 897.]
Izmantojot dažādus noieta stimulēšanas paņēmienus, uzņēmumi spēj ieinteresēt konkrētu patērētāju, nevis masu auditoriju, uz tūlītēju atbildes sniegšanu, tā veidojot pamatu ilgstošām attiecībām. [11., 498.]

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register