Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:185337
 
Evaluation:
Published: 16.09.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Tiesības zināt savas tiesības - nozīme un būtība    3
2.  Kādos tiesību avotos konkrētās tiesības ir nostiprinātas?    3
3.  Kādas Satversmes tiesas atziņas var izmantot šo cilvēktiesību aizsardzībai?    4
4.  Problēmas un piemēri    4
1.  Lietot valodu, kuru indivīds pārvalda    5
2.  Neliecināt pret sevi un saviem tuviniekiem    5
3.  Uzaicināt advokātu    5
4.  Iesniegt sūdzību    6
5.  Saņemt informāciju par kompensācijas iespējām    6
5.  Satversmes tiesas sprieduma analīze. Administratīvā rajona tiesas (pieteicējas) secinājumi, argumenti un norādes    6
  Latvijas Republikas prokuratūras secinājumi, argumenti un norādes    7
5.  Izmantotie avoti    8
Extract

Izvērtējot lietas apstākļus lietā Lieta Nr. 2006-12-01 “Par Prokuratūras likuma 1.panta pirmās daļas, 4. panta pirmās daļas, 6. panta trešās daļas, 22. panta un 50. panta atbilstību Latvijas Republikas Satversmes 1., 58.,82., 86. un 90. pantam” Latvijas Republikas Satversmes tiesa nosprieda atzīt Prokuratūras likuma 1. panta pirmo daļu, 4. panta pirmo daļu, 6. panta trešo daļu, 22. pantu un 50. pantu par atbilstošu Latvijas Republikas Satversmes 1., 58., 82., 86. un 90. pantam. Tiesas lēmums ir korekts, jo iestādes juridisko identitāti nosaka tai piešķirtā kompetence, nevis tās kā juridiskās personas statuss. Gadījumos, kad prokuratūras iestāde vai tās amatpersona pilda kādu pienākumu valsts pārvaldes jomā, neīstenojot tieši Prokuratūras likuma 2. pantā uzskaitītās prokuratūras funkcijas, tā kļūst par administratīvo tiesību subjektu, kuram ir piešķirtas noteiktas valsts varas pilnvaras valsts pārvaldes jomā. Lai nodrošinātu valsts efektīvu funkcionēšanu, kā arī triju valsts varas atzaru „līdzsvara un atsvara” sistēmas izveidošanu, tiek pieļautas atkāpes – institūcijai paralēli vienas varas funkciju īstenošanai var paredzēt kompetenci (uzdevumu) piedalīties citas varas funkciju īstenošanā. Valsts varas dalīšana institucionālā līmenī …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1373670
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register