Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Tiesību un pienākumu izpratnes veicināšana sociālajās zinībās 4.klasē ar heiristisko pārrunu jeb daļēju meklējumu metožu pielietojumu

     

    Research Papers38 Law

6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:249297
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.01.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 25 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  TIESĪBU UN PIENĀKUMU IZPRATNES VEIDOŠANĀS SABIEDRĪBĀ, SKOLĀ    6
1.1.  TIESĪBU UN PIENĀKUMU IZPRATNE SABIEDRĪBĀ    6
1.2.  METODISKIE IETEIKUMI SOCIĀLO ZINĪBU KURSA ORGANIZĀCIJĀ SKOLĀ    11
1.2.1.  ISEC IZVEIDOTIE LR IZGLĪTĪBAS SISTĒMAS DOKUMENTI UN TO IESTRĀDES SOCIĀLO ZINĪBU JOMĀ    11
1.2.2.  VALSTS PAMATIZGLĪTĪBAS STANDARTS    12
  IZGLĪTOŠANĀS JOMAS    13
1.3.  BĒRNU VECUMPOSMU, PERSONĪBAS STRUKTŪRAS ĪPATNĪBAS UN TO SAISTĪBA AR MĀCĪBU PROCESA PLĀNOŠANU    21
1.3.1.  JAUNĀKĀ SKOLAS VECUMA BĒRNU VECUMPOSMA ĪPATNĪBAS    22
1.3.2.  PERSONĪBAS STRUKTŪRAS ĪPATNĪBAS    24
1.4.  SOCIĀLO ZINĪBU APGUVĒ IZMANTOJAMO MĀCĪBU METOŽU ANALĪZE    27
1.4.1.  IZZIŅAS UN INTELEKTUĀLĀS IESPĒJAS SOCIĀLAJĀS ZINĪBĀS    27
1.4.2.  MĀCĪBU METOŽU IZVĒLE    28
2.  DARBS 4.KL. SKOLĒNU TIESĪBU UN PIENĀKUMU IZPRATNES ATTĪSTĪŠANĀ    35
2.1.  DAĻĒJU MEKLĒJUMU JEB HEIRISTISKĀ METODE- EFEKTĪVS PAŅĒMIENS SOCIĀLO ZINĪBU STUNDĀS    35
2.1.1.  DAĻĒJU MEKLĒJUMU JEB HEIRISTISKĀS METODES RAKSTUROJUMS    35
2.1.2.  DAĻĒJU MEKLĒJUMU JEB HEIRISTISKĀS METODES PIELIETOJUMS TEMATA ,,MANAS TIESĪBAS UN PIENĀKUMI” APGUVĒ    38
  SECINĀJUMI    46
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    47
  ANOTĀCIJA    49
Extract

SECINĀJUMI
1. Daļēju meklējumu jeb heiristisko pārrunu metode ir efektīvs paņēmiens tiesību un pienākumu izpratne veicināšanā.
2. Heiristisko pārrunu metode nodrošina:
1) skolēnam iespēju radoši pielietot zināšanas, prasmes un iemaņas jaunās neordinārās situācijās,
2) sekmē skolēnu domāšanas un runāšanas attīstību,
3) viena skolēna ,,dzīvais” vārds kļūst par informācijas avotu citiem skolēniem,
4) to rezultātā var realizēies saruna starp skolotāju un skolēniem, kas uzskatāms par labvēlīgu mācību vidi veidojošo un atgriezenisko saikni nodrošinošo faktoru.
5) Daļēju meklējumu jeb heiristiskās metodes pielietojums attīsta bērniem priekšstatu, ka viņi ir aktīvi sabiedrības locekļi, kuri ir brīvi un atbildīgi savā izvēlē un darbībā, kā arī veido izpratni par sabiedrībā notiekošo.
3. Heiristisko pārrunu būtiskākie trūkumi:
1) mazā efektivitāte, kad skolēnos ir jāveido praktiskās prasmes un iemaņas,
2) bieži netiek ņemtas vērā lielākās daļas skolēnu iespējas, bet skolotājs ir apmierināts tikai ar atsevišķu labi sagatavotu audzēkņu atbildēm,
3) heiristiskajās pārrunās zdevumu pildīšanai ir samērā liels laika patēriņš, stundas temps lēnāks, tāpēc skolēniem var būt garlaicīgi.
4. Izmantojot šo metodi, skolēni labāk attīsta sadarbības prasmes, māku saskatīt tiesību un pienākumu savstarpējo kopsakarību, izprast sevi, apkārtējo pasauli un respektēt citus.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1382782
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register