Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:877411
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.01.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Mazumtirdzniecības būtība un nozīme saimnieciskajā sistēmā    3
1.1.  Mazumtirdzniecības veikalu tipi    3
1.2.  Mazumtirdzniecības apgrozījums    4
  Pieaugums    6
2.  Principi pēc kādiem tiek veidots mazumtirdzniecības uzņēmums    6
2.1.  Tirgus analīze    6
2.2.  Sagāde un prece    7
2.3.  Cena un tās nozīme    9
2.4.  Reklāmas jēga    10
2.5.  Pircēju intereses    11
3.  Mazumtirdzniecības uzņēmuma finansēšana    11
3.1.  Finansēšanas iespējas    11
3.2.  Finansēšanas veidi    12
  Izmantotā literatūra    13
Extract


Tirdzniecība ir tautsaimniecības nozare, kas nodrošina preču apgrozījumu no ražošanas uz patērēšanas sfēru.
Mazumtirdzniecība sastāv no pārdošanas un visiem tiem pasākumiem, kas tieši saistīti ar preču un pakalpojumu pārdošanu galējiem patērētājiem personīgai lietošanai.
Funkcionāli mazumtirdzniecība ir saimnieciska darbība, kuras uzdevums ir realizēt preci tās patērētājam neatkarīgi no tā, kāda institūcija šo darbību veic. Institucionāli mazumtirdzniecība sašaurina saimniecisko darbību līdz uzņēmumiem, kuri specializējas preču realizēšanā patērētājiem.
Mazumtirdzniecības struktūru tautsaimniecībā raksturo mazumtirdzniecības uzņēmumu skaits, uzņēmumu iedalījums pēc to skaita un nozarēm, apgrozījuma, ikgadējā pieauguma un realizācijas apjoma.
Mazumtirgotāji viec dažādus pasākumus, ieskaitot pircēju vajadzību izpēti, preču sortimenta veidošanu, finansēšanu, tirgus informācijas iegūšanu. Lai kļūtu par mazumtirgotāju nav vajadzīgi lieli ieguldījumi. Veikala telpas nav nepieciešams iegūt īpašumā, tās var iznomāt. Mazumtirdzniecības tīkls Latvijā ir ļoti milzīgs, taču ļoti daudzi mazumtirgotāji pakāpeniski bankrotē. Pirms uzsākt pašam savu mazumtirdzniecību jāapsver būtiskas lietas. Būtiskākā lieta ir tā cik lieli ir izdevumi un ieņēmumi, tad cik liels ir veikala lielums. Svarīgi ir apdomāt kādas tehnikas iekārtas ir vajadzīgas veikalā.
Kad uzņēmējs sāk veidot savu uzņēmumu ir jāievēro ļoti būtiskas lietas:
1) atrašanās vieta;
2) preču klāsts;
3) pircēju grupa;
4) tirdzniecības platību lielums;
Ļoti svarīgi ir izvēlēties vietu savam veikalam, ja tas būs centrā tam ir lielākas iespējas izdzīvot, taču tas arī nav vienīgais un galvenais faktors. Ja tuvumā nav kāds lielveikals, veikals ir drošībā. Pakāpeniski attīstoties lielveikaliem tiek apdraudēti mazie veikali. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1201249
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register