Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:752570
 
Evaluation:
Published: 13.09.2000.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

1. Atbildes reakcija – saņēmēja atbildes komplekss, kurš radies pēc kontakta ar piegādātāju.

2. Cilvēkus, kuri nodarbojas ar komerciālo darbību, sauc dažādi: tirdzniecības aģenti, kontaktori, tirdzniecības konsultanti, noieta inženieri, pārstāvji uz vietām, aģenti, pakalpojumu aģenti, mārketinga aģenti.

3, Kontrole – stratēģisko un mārketinga plānu izpildes rezultātu analīze un koriģējošu darbību pieņemšana.

4. Noieta stimulācija – daudzveidīgu stimulējošas iedarbības līdzekļu izmantošana, kas paātrinātu un/vai pastiprinātu tirgus atbildes reakciju.

5. Plānošana – formāla procedūra, kas vērsta uz noieta un peļņas pieaugumu. Sastāv no divām daļām – stratēģiskās un mārketinga plānošanas.

6. Pārdevēja iedarbība – spēja atstāt klienta apziņā iespaidu par sevi un savu preci.

7. Pārdošanas process – tirgus situācija, kura radusies firmās, tās pārdevēju un servisa personāla darbībā un nosaka turpmāko pārdošanas rezultātu.

8. Tirgus – esošo un potenciālo preces pircēju kopums.

9. Tirdzniecības aģents – persona, kura darbojas firmas vārdā, kura izpilda vienu vai vairākas no sekojošajām funkcijām: potenciālo klientu meklēšana (noskaidrošana), komunikāciju veidošana, noieta veicināšana, apkalpošanas organizācija, informācijas vākšana, resursu sadale.

10. Tirdzniecības process – etapi preces pārdošanā, kuri jāveic tirdzniecības aģentam: potenciālo pircēju meklēšana un novērtējums, pirmsvizītes sagatavošanās, pieeja klientam, preču demonstrācija un prezentācija, iebildumu vai pretenziju noregulēšana, darījuma noslēgšana un šī darījuma novešana līdz izpildei, rezultāta pārbaude.

11. Tirgus robežu paplašināšana – firmas centieni palielināt noietu, balstoties uz esošo preču piedāvājumu jaunos tirgos.

12. Tiešā pārdošana – mutisks preces piedāvājums sarunas laikā ar vienu vai vairākiem potenciālajiem ar mērķi pārdot piedāvātās preces.

13. Vairumtirdzniecība – iekļauj sevī jebkuru darbību, kas saistīta ar preču vai pakalpojumu pārdošanu tiem, kuri pērk tos ar tālākpārdošanas mērķi vai profesionālai izmantošanai. Tā nodrošina tirdzniecības procesa efektivitāti.
Pēc firmas tirdzniecības aparāta darbības uzdevumu uzstādīšanas jāsāk izvērtēt tā darbības principi, struktūra un darbinieku novērtējums.

Darbības principi.
Konkurences cīņā par klientiem ir katra uzņēmuma ikdiena, un savu stratēģiju vai vajag balstīt uz pirkuma veikšanas procesa īpatnībā. Firma var balstīties uz vienu vai vairākiem sekojošiem noieta organizācijas principiem:
1. Tirdzniecības aģents – pircējs
Tirdzniecības aģents kontaktējas ar katru potenciālo vai esošo klientu tieši vai pa telefonu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register