Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Tirdzniecības kompleksa "Galerija Centrs" apkalpojošā personāla valodu zināšanas un attieksme pret klientiem

     

    Research Papers19 Sociology

4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:596809
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.02.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Pētījuma gaita    5
1.1.  Pētījumā ietvertās jomas    5
1.2.  Darbinieku intervijas sagatavošana un veikšana    5
1.3.  Anketas sagatavošana un respondentu anketēšana    5
1.4.  Eksperimenta plānošana un veikšana    5
2.  Pētījuma rezultāti    6
2.1.  Darbinieku intervijās iegūtie rezultāti    6
2.2.  Klientu anketēšana iegūtie rezultāti    7
2.3.  Eksperimentā iegūtie rezultāti    21
3.  Pētījuma secinājumi    22
  Pielikums    23
Extract

PĒTĪJUMA OBJEKTS: Tirdzniecības kompleksa „Galerija Centrs” apkalpojošais personāls
PĒTĪJUMA PROBLĒMA: Tirdzniecības komplekss „Galerija Centrs” atrodas pašā Rīgas centrā, kur apgrozās ne tikai daudz rīdzinieku un citu Latvijas iedzīvotāju, bet arī daudz ārzemju tūristu. Tā kā šie tūristi veido lielu daļu no „Galerijas Centrs” apmeklētājiem un potenciālajiem klientiem, tāpēc tirdzniecības centra apkalpojošajam personālam jābūt spējīgam komunicēt ar klientu ne tikai latviešu valodā, bet arī izplatītākajās starptautiskajās valodās, piemēram, angļu un krievu valodās.
Valodu nezināšana apkalpojošā personāla vidū, tāpat kā nelaipna attieksme pret klientiem, var būt problēma ne tikai pašā tirdzniecības centrā, zaudējot peļņu no potenciālajiem klientiem, ja darbinieks, piemēram, nespēj komunicēt ar ārzemju klientu, bet arī var ietekmēt Latvijas tēlu starptautiskā līmenī, jo tūristiem gūstot nepatīkamu pieredzi, rodas negatīvs priekšstats par Latviju un tās iedzīvotājiem.
PĒTĪJUMA PRIEKŠMETS: „Galerijas Centrs” apkalpojošā personāla valodu zināšanas līmenis un attieksme pret klientiem.
PĒTĪJUMA MĒRĶIS: Autoru pētījuma mērķis ir informācijas iegūšana un izpēte par to, cik valodās ir spējīgi komunicēt tirdzniecības centra darbinieki un kāda ir darbinieku attieksme pret klientiem kopumā.

PĒTĪJUMA UZDEVUMI:
1.Apmeklēt un iepazīties ar „Galerija Centrs” tirdzniecības vietām.
2.Izmantot tādas pētījuma metodes, kā
a)Darbinieku aptauja intervijas veidā, lai uzzinātu, kādas ir bijušas vadības prasības stājoties darbā, it īpaši, valodu zināšanu jomā, kā arī cik viegli darbiniekiem ir komunicēt ar ārzemju tūristiem;
b)Klientu anketēšana, lai uzzinātu centra apmeklētāju un klientu pieredzi, kas saistīta ar personāla attieksmi pret tiem;
c)Eksperiments, lai uzzinātu, kā reālajā dzīvē darbinieki reaģēs konkrētās situācijās.
3.Izdarīt secinājumus par problēmas aktualitāti un par to, vai iepriekš minētā problēma tirdzniecības centrā pastāv, interpretēt mūsu iegūtos rezultātus, arī izstrādājot priekšlikumus problēmas risināšanai, un apstiprināt vai noliegt mūsu izvirzīto hipotēzi.

HIPOTĒZE: Pētījuma autori pieņem, ka „Galerijā Centrs” apkalpojošā personāla valodu zināšanu līmenis nav pietiekami augsts un attieksme pret klientiem, ne vienmēr atbilst augstākajam līmenim un prasībām.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,77 €
Work pack Nr. 1142266
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register