Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:533916
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.04.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Tirdzniecības zīme    4
  Tirdzniecības zīmju nosaukumu veidošanas kļūdas.    6
  Veiksmīgi tirdzniecības zīmju nosaukumi.    8
  Interesanti vēstures fakti.    9
  Nobeigums.    10
  Izmantotās literatūras saraksts.    11
Extract

Tirdzniecības zīme ir viens no visdaudzpusīgākajiem un viens no visvērtīgākajiem kompānijas imidža elementiem. Tas ir biznesa virzošais spēks. Tirdzniecības zīmes nosaukums var sajūsmināt, kairināt, motivēt un pievilināt, un tajā pašā laikā tas var atvairīt, garlaikot, mulsināt un pretstatīt. Tieši tādēļ nosaukuma nozīmīgumu nekad nedrīkst novērtēt par zemu. Nākt klajā ar oriģinālu, neatvairāmu un adekvātu nosaukumu – tas kompānijas vadībai, šķiet, ir visgrūtākais un kritiskākais no agrajiem izaicinājumiem. Tas palīdz iekļūt tirgū, kā arī sākuma periodā dod iespēju saņemt ātrāku tirgus reakciju, kā arī, tieši otrādi kavē jaunā produkta ienākšanu tirgū. Daudzi mēģinājumi ir cietuši neveiksmi, jo vienkārši nav spējuši novadīt vēlamo informāciju, satvert uzmanību vai atšķirību no konkurenta, daudzi ir guvuši izcilus panākumus.
Tirdzniecības zīmes iedala:
- tirdzniecības firmas (kompānijas) nosaukums;
Tātad, nosaukums, pēc kura mēs atpazīstam dažādas kompānijas, neatkarīgi, vai tās ir akciju sabiedrības, SIA, piem., Jonson&Jonson, General Motors Corporation.
- tirdzniecības markas;
Tie ir nosaukumi, ar kuru vārdiem kompānija reklamē un pārdod savu produkciju, piem., Corvette, Chevrolet.
- servisa markas.
Piem., kompānija nodarbojas tikai ar pakalpojuma sniegšanu, vai arī pakalpojumu apvieno ar preces pārdošanu, kā General Motors Corporation attīsta automobiļu apkalpošanas stacijas ar servisa zīmi MR Goodwrench.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register