Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:880388
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.05.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  Veikala “Marko” raksturojums    4
1.1.  Veikala “Marko” raksturojums    4
1.2.  Veikala “Marko” organizatoriskā struktūra    5
  Grāmatvede    5
1.3.  Veikala “Marko” mikrovide    6
1.4.  Tirdzniecības stratēģiju ietekmējošo kontrolējamo un nekontrolējamo mainīgo faktoru novērtējums veikalam “Marko”    7
2.  VEIKALA “MARKO” ATRAŠANĀS VIETAS RAKSTUROJUMS    10
3.  TIRDZNIECĪBAS DARBS    12
3.1.  Sadales kanālu raksturojums    12
3.2.  Realizācijas vadīšanas politikas analīze    12
3.3.  Tirdzniecības tehnoloģiskā procesa plānošanas raksturojums un analīze    14
3.4.  Pārdošanas personāla plānošana    16
3.5.  Saimniecisko risku novērtēšana    17
4.  SVID ANALĪZE    20
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    23
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    24
  PIELIKUMI    25
Extract

1.VEIKALA “MARKO” RAKSTUROJUMS

Veikals “Marko” ir uzņēmuma SIA ”Visa Z” veikals Madlienā. Veikals atvērts 2002.gadā un ir visjaunākais un vislielākais no visiem Madlienas veikaliem.
Uzņēmuma misija ir apmierināt klientu vajadzības pēc pārtikas precēm un sadzīvē nepieciešamām primārajām saimniecības precēm. Veikala mērķauditorija ir Madlienas iedzīvotāji, kā arī garāmbraucēji.
Veikalā strādā patstāvīgi darbinieki, kas labi pārzina piedāvāto preču sortimentu.
1.1. Veikala “Marko” raksturojums

Veikalu “Marko” pēc klasifikācijas veida var iedalīt:
Pēc piedāvātā preču sortimenta – pašapkalpošanās veikals, kas piedāvā ikdienas pieprasījuma preces – pārtikas un pirmās nepieciešamības saimniecības preces.
Pēc cenu politikas - veikals „Marko” ir vidējo cenu līmenis, jo atrodas lauku ciematā.
Pēc tirdzniecības pakalpojuma rakstura – pašapkalpošanās veikalā, veikals neizmanto tirdzniecības pakalpojumus pa telefonu, pastu, vai ar interneta starpniecību;
Pēc veikala piederības uzņēmums pieder pie brīvprātīga mazumtirgotāja, jo uzņēmuma īpašnieks pats brīvprātīgi uzsācis šo biznesu.
Pēc veikala koncentrācijas veikalu “Marko” var iedalīt lauku ciemata tirdzniecības centrā, jo veikals atrodas Madlienas pagasta centrā.

Izpētot veikalu “Marko” pēc klasifikācijas veida, var secināt, ka uzņēmums ir brīvprātīgs mazumtirdzniecības pašapkalpošanas ikdienas pieprasījuma preču veikals, kas izmanto vidējo cenu politiku un pieder pie lauku ciemata tirdzniecības centra.


Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1209976
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register