Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:812450
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.01.2006.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmumu pamati un klasifikācija    4
2.  Veikala telpas, personāls un tā funkcijas    6
2.1.  Veikala telpas    6
2.2.  Veikalā pārdotā prece    7
3.  Veikala personāls    8
3.1.  Kolektīva jēdziens    8
3.2.  Darbinieku novērtēšana    9
3.3.  Darbinieku apmācība    11
4.  Darba dienas režīms un veicamie darbi    14.lpp
4.1  Dienas kārtība    14.lpp
4.2  Sadarbība ar klientiem un to piesaistīšana    16
  Secinājumi    18
  Anotācija    19
  Izmantotā literatūra    20
  Pielikums    21
Extract

Sen jau ir pagājuši laiki, kad katrā rajonā bija tikai daži specializēti veikali un tajos vienmēr trūka preces un pie veikala ieejas vienmēr stāvēja garas pircēju rindas. Cilvēks ar laiku saprata, cik izdevīgi ir nodarboties ar tirdzniecību un veidot veikalu vai pat veikalu tīklu uzņēmumus. Tagad veikali atrodas ik uz stūra, tādējādi ļaujot klientam izvēlēties sev ērtāko un vajadzīgāko. Tā rodas konkurence starp veikalu īpašniekiem, kuri ar visādām metodēm cenšas panākt klientu piesaistīšanu tieši viņu veikaliem, tādā veidā izkonkurējot citus veikalus un gūstot lielāku peļņu.
Man pašam bija iespēja piedalīties būvmateriālu veikala darbībā, strādājot 2 vasaras sezonas. Nostrādājot kopā 5 mēnešus, esmu apguvis veikala darbības pamatus, jo regulāri tiku apmācīts un neskaidrību gadījumā man vienmēr tikai sniegts skaidrojums. Tāpēc savu pētījumu nolēmu virzīt uz veikala darbību, jo, manuprāt, vislabākais pētīšanas veids ir tiešā darbošanās kādā tevi interesējošā jomā. Ar šī zinātniski pētnieciskā darba palīdzību centīšos atcerēties iespējams jau aizmirstos lietas, kas ir saistītas ar darbu veikalā. Tā ir lieliska iespēja izpētīt arī to, kas vēl netika apgūts 5 mēnešu laikā un kas varētu noderēt nākotnē, ja būs nepieciešamība strādāt tajā pašā nozarē. Tas ir arī labs sevis izglītošanas veids, kas iespējams varētu pamudināt mani vai kādu citu šī darba lasītāju uz sava veikala atvēršanu nākotnē. Šī tēma ir aktuāla, jo veikalu skaits mūsu valstī un visā pasaulē arvien vairāk pieaug, tāpēc pieaug arī tajos iesaistīto cilvēku skaits, kuriem jābūt pietiekoši izglītotiem, lai tie varētu konkurēt ar citām firmām. Tas varētu apturēt graujošo lielo veikalu tīklu izplatīšanos un veicināt citu, vēlams latviešu uzņēmumu attīstību.
Grāmatās tiek aprakstīta teorija, taču praksē ir lielas atšķirības, tāpēc sniegšu darbu, kas būs vairāk balstīts uz praksi nevis uz teoriju.
Pētnieciskā darba sākumā izvirzīju hipotēzi:’’ Veiksmīga veikala darbība ir sarežģīta tomēr reāla ”, kuru darba laikā mēģināšu pierādīt.
Mazumtirdzniecībā - ir jebkura darbība, pārdodot preci vai pakalpojumus tieši galējiem pircējiem - viņu personīgām vajadzībām.

Mazumtirdzniecības pašapkalpošanas uzņēmumu pakalpojumus izmanto visu sabiedrības slāņu pārstāvji, īpaši iegādājoties ikdienas pieprasījuma preces.
Pašapkalpošanās ir pamats jebkurai tirdzniecībai ar atlaidēm. Mazumtirdzniecībai ir viena galvenā priekšrocība, ka patērētājiem tiek piedāvātas samēra zemas elastīgas cenas. Daudzi patērētāji, lai ieekonomētu savu naudu, ir gatavi pastāvīgi nodarboties ar preču meklēšanu, salīdzināšanu un izvēli. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register