Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:442763
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.08.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma un produkta raksturojums    4
1.1.  Cēsu alus vēsturiskā attīstība    4
1.2.  Produkta raksturojums    6
1.3.  Uzņēmuma personāla politika un organizatoriskā struktūra    8
2.  Mikrovides analīze    11
2.1.  Mikrovide jeb tiešās ietekmes ārējā vide    11
2.1.1.  Piegādātāji    11
2.1.2.  Starpnieki    11
2.1.3.  Klienti    12
2.1.4.  Konkurenti    13
3.  Makrovides analīze    17
3.1.  Makrovide jeb netiešās ietekmes ārējā vide    17
3.1.1.  Demogrāfiskā vide    17
3.1.2.  Ekonomiskā vide    18
3.1.3.  Kultūras un izglītības vide    18
3.1.4.  Zinātniski tehniskā vide    19
3.1.5.  Politiski tiesiskā vide    19
3.1.6.  Dabas vide    20
4.  SVID matrica    21
  Secinājumi un priekšlikumi    25
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    26
Extract

IEVADS
Savā kursa darbā autore veiks tirgus izpēti a/s ‘’Cēsu alus’’ izplatītajiem vieglajiem alkoholiskajiem dzērieniem. Mūsdienās grūti iedomāties uzņēmumu, kurš mērķē uz tirgus līdera pozīciju vai ilgu un veiksmīgu darbošanos tirgū, bez savas mārketinga nodaļas, kas nodarbotos ar produkta virzīšanu tirgū un strādātu ar klientiem. Lai produkts iegūtu popularitāti un atpazīstamību mārketinga daļai ir jāstrādā veiksmīgi, taču ne vienmēr tas izdodas, tāpēc, lai tā nebūtu mārketinga nodaļā ir jāstrādā kompetentiem cilvēkiem.
Temats ir aktuāls, jo šobrīd vieglie alkoholiskie dzērieni aizņem diezgan lielu tirgus daļu un to sortimenta piedāvājums ir jaunums Latvijas dzērienu tirgū. Šobrīd uzņēmumi cīnās viens ar otru par lielāku tirgus daļu un galvenais par patērētāja uzticību uzņēmumam un tā produktam, tāpēc mūsdienās labākais ierocis sīvās konkurences cīņā ir efektīva un zinoša mārketinga daļa.
Par kursa darba mērķi es izvēlējos izpētīt a/s ‘’Cēsu alus’’ izplatīto vieglo alkoholisko dzērienu tirgu Latvijā, jo uzņēmums ir perspektīvs savā nozarē un turpina veiksmīgi attīstīties, lai nākotnē varētu ieņemt līderpozīcijas starp alus ražošanas uzņēmumiem, kā arī uzņēmuma piedāvātā vieglo alkoholisko dzērienu produkcija ir konkurētspējīga un viena no pieprasītākajām Latvijas dzērienu tirgū.
Lai veiksmīgi izpētītu vieglo alkoholisko dzērienu tirgu autore veiks mikrovides un makrovides analīzi, kā arī tiks izveidota uzņēmuma SVID matrica un izteikti priekšlikumi uzņēmuma labākai attīstībai un tiks izdarīti secinājumi par veikto izpēti.
Izvirzītā mērķa sasniegšanai tika izmantoti primārie informācijas vākšanas avoti. Pētīšanas metodes, ko pielietoju bija manas zināšanas informācijas meklēšanā internetā, kas nebija grūti izdarāms, jo ‘’Cēsu alus’’, ‘’Dienas biznesa’’ un ‘’Centrālās statistikas pārvaldes’’ mājas lapās varēja atrast gandrīz visu nepieciešamo informāciju.
Kā vienīgo kursa darbu ierobežojumu varētu minēt to, ka informācija varēja gūt tikai no elektroniskajiem informācijas avotiem, jo grāmatās šāda informācija par uzņēmumu nebija pieejama.
Kopumā darbs sastāvēs no četrām nodaļām un vairākām apakšnodaļām, kurās autore centīsies izpētīt kāds šobrīd ir tirgus un tā ietekmējošie faktori.
Nobeigumā tiks izdarīti secinājumi un priekšlikumi par to kāda situācija ir šobrīd un ko varētu mainīt, lai tirgus attīstītos un uzņēmums iegūtu lielāku tirgus daļu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register