Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:468158
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.07.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  SIA ‘’Fazer’’ iekšējā vide    5
1.1.  SIA ‘’Fazer maiznīcas’’ vēsturiskā attīstība    5
1.2.  SIA ‘’Fazer’’ produkts    6
1.3.  Fazer reputācija    9
1.4.  Personāls un organizatoriskā struktūra    10
2.  SIA "Fazer" mikrovide    12
2.1.  Piegādātāji    12
2.2.  Starpnieki    13
2.3.  Pircēji    13
2.4.  Segmentēšana    14
2.5.  Konkurenti    15
2.6.  Kontaktauditorijas    17
3.  SIA "Fazer" makrovide    19
3.1.  Ekonomiskā vide    19
3.2.  Zinātniski tehniskā vide    20
3.3.  Kultūras vide    20
3.4.  Klimatiski ģeogrāfiskā vide    21
3.5.  Demogrāfiskā vide    21
4.  SVID analīze    23
  Secinājumi un priekšlikumi    25
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    26
Extract

1.FAZER IEKŠĒJĀ VIDE
Uzņēmuma iekšējās vides sakārtotība ir ļoti svarīga turpmākai veiksmīgai attīstībai. Lai uzņēmums veiksmīgi attīstītos ir ļoti svarīga praktiski veidota komanda, kā arī ir svarīga uzņēmuma reputācija.

1.1. SIA ‘’’Fazer maiznīcas’’ vēsturiskā attīstība
1946. gadā Rīgā ekspluatācijā tika nodota maizes un makaronu fabrika, kuras produkcija tika marķēta ar “Druvas” logo.
Lai arī PSRS laikos maizes cepšanas tehnoloģiju noteica GOST standarti, “Druva” bija pirmais uzņēmums tā laika Latvijā, kas sāka atjaunot maizes cepšanas labākās tradīcijas. Tika atjaunotas senās receptūras, izmantota agrāko meistaru pieredze.[2]
2001. gadā, lai nodrošinātu uzņēmuma nākotnes izaugsmi, akciju sabiedrība “Druva” apvienojās ar “Ogres maiznieku”, un ražotne tika pārcelta uz Ogri.
Uzņēmums "Druva" savulaik bija viens no lielākajiem maizes ražotājiem Latvijā un tā produkcija bija plaši pazīstama. Deviņdesmito gadu sākumā "Druva" tika privatizēta. Tomēr, pastāvot lielajai konkurencei, saglabāt savas pozīcijas maizes tirgū bija visai grūti. Tāpēc tā īpašnieki nolēma maizes ceptuvi pārdot un pievērsties citiem uzņēmējdarbības veidiem. 2001.gadā uzņēmumu "Druva" pārņēma SIA "Ogres maiznieks", notika uzņēmumu saplūšana. Trešo lielāko maizes ražotāju Latvijā 2002.gadā iegādājās Somijas firma "Fazer Bakeries", kas ir uzņēmuma "Fazer", ko pazīstam kā vienu no lielākajām saldumu ražotājām Eiropā, meitasuzņēmums. Līdz ar to tika apvienotas "Druvas" tradīcijas ar "Fazer" modernajām tehnoloģijām, paverot iespējas darbības pilnveidei. 2002.gada oktobrī SIA "Ogres maiznieks" tika reģistrēts jau kā uzņēmums "Fazer maiznīca "Druva"". Jāpiebilst, ka 2001. un 2002.gads uzņēmumam bija grūts, jo šo pēdējo divu gadu bilance noslēgta ar zaudējumiem. Piemēram, 2002.gadā - 210 641 lats.
Kaut gan, salīdzinot ar 2001.gadu, ievērojami palielinājies apgrozījums - no 1,2 miljoniem līdz 2 miljoniem latu gadā.
Ņemot vērā to, ka “Fazer” vārds ir viens no vispazīstamākajiem Skandināvijā un Baltijā, 2005. gada sākumā, lai pilnīgāk varētu izmantot “Fazer” zīmola spēku, uzņēmums kļuva par SIA “Fazer maiznīcas”. [3]

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1125961
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register