-
Tirgus raksturojums Latvijā
Research Papers19 Economics, Marketing, Advertising, Management
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 3 | |
1. | TEORIJA | 4 |
2. | TIRGUS UZRAUDZĪBA | 6 |
2.1. | DEFINĪCIJAS | 6 |
2.2. | TIRGUS MEHĀNISMS | |
2.3. | TIRGUS UZRAUDZĪBA | |
3. | LIELĀKIE TIRGUS DALĪBNIEKI | |
3.1. | LATVIJAS MINERĀLŪDENS TIRGUS KOPAINA SKAITĻOS | |
RAŽOTĀJI | ||
3.2. | LIELĀKO LATVIJAS MINERĀLŪDENS TIRGUS DALĪBNIEKU PRODUKCIJAS MAZUMTIRDZNIECĪBAS CENAS 1,5L IEPAKOJUMIEM RĪGAS LIELVEIKALOS, LVL | |
3.3. | ATSEVIŠĶU MINERĀLŪDEŅU POPULARITĀTES IEMESLI | |
3.4. | SIA "CIDO" | |
3.5. | A/S "ALDARIS" | |
3.6. | SIA "COCA - COLA DZĒRIENI" | |
3.7. | A/S "GULTA" | |
3.8. | A/S "KIMMELS RĪGA" | |
3.9. | DZERAMA ŪDENS PIEGĀDĀTĀJI | |
4. | APKOPOTA INFORMĀCIJA PAR MINERĀLŪDENS TIRGUS ATTĪSTĪBU | |
5. | LATVIJAS MINERĀLŪDENS TIRGU RAKSTUROJOŠAS TENDENCES | |
6. | MINERĀLŪDENS TIRGUS APJOMU IETEKMĒJOŠIE TIRGUS FAKTORI | |
7. | SAGAIDĀMĀS TENDENCES MINERĀLŪDENS TIRGŪ LATVIJĀ | |
8. | LATVIJAS MINERĀLŪDENS TIRGUS POTENCIĀLS | |
SECINĀJUMI |
Šī referāta tēma tika izvēlēta, jo vēlējāmies ko vairāk uzzināt par tirgus sistēmu Latvijā, par ārpuscenas faktoriem, kas darbojās reālajā dzīvē un par vispārējo makroekonomikas vidi Latvijā.
Par minerālūdeņa tēmu rakstīt netika izvēlēts netīšām, jo šī nozare sāka aktīvi darboties pavisam nesen un līdz ar to ar tās attīstības tempiem, varam sekot līdz ne tikai iedzīvotāju ienākumu līmeņa izaugsmei, bet arī mazumtirdzniecības spektra paplašināšanai Latvijā, pateicoties arī tam, ka pamazām ieejam Eiropas tirgū un preces, ko patērējam pamazām arī kļūst vienlīdzīgas vidusmēra Eiropas pilsoņa līmenim.
Mūsu ūdensapgādes sistēmas nav vēl pietiekami uzlabotas, lai attīrītu lietošanai paredzēto dzeramo ūdeni. Vēl joprojām mūsu dzeramā ūdens kvalitāte ir apšaubāma, sliktās kvalitātes dēļ, speciālisti labāk iesaka dzert minerālūdeni vai avota ūdeni. Minerālūdens ir pieejams ikvienam cilvēka ikdienā lietojamo dzeramo ūdeni iegūst dažādi, citi brauc un ūdeni paši smeļ avotos, citi pērk, vai pasūta fasētos minerālūdeņus, citi atkal izmanto ūdens filtrus, kuri attīra krāna ūdeni. Izvēle ir katra paša ziņā, taču šis darbs analizēs iespēju pirkt dzeramo ūdeni, iespējamos dzeramā ūdens piedāvātājus, viņu produktus, to ieguvi, cenu, dzeramā ūdens defoinīcijas un vietas, kur tos nopirkt, tirgus potenciālu. Darbs arī analizē cenas veidošanās faktorus un pieprasījuma un piedāvājuma samēru sabiedrībā.…
Tirgus raksturojums Latvijā, kurš ieguvis atzinību kā Zinātniski pētnieciskais darbs, novērtēts augstskolā ar atzīmi 9. Pamatīgs tirgus raksturojums par vienu preču grupu.
- Reklāmas tirgus Latvijā
- Televīzija Latvijā
-
Tirgus raksturojums Latvijā
Research Papers19 Economics, Marketing, Advertising, Management
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Darbaspēka tirgus raksturojums Latvijā
Research Papers for university22
-
Darba tirgus raksturojums Latvijā
Research Papers for university9
Evaluated! -
Pētījums par uzņēmējdarbības tendencēm Latvijas statistisko reģionu un tautsaimniecības nozaru griezumā 2000.-2004.gadā
Research Papers for university118
Evaluated! -
Uzņēmuma ienākuma nodoklis Latvijā un ES valstīs
Research Papers for university28
Evaluated! -
Latvijas banku sistēmas raksturojums, tās loma ekonomiskajos procesos
Research Papers for university8
Evaluated!