Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
0,99
You save:
0,11 (11%)
Discounted price*:
0,88
Purchase
Add to Wish List
ID number:495991
Author:
Evaluation:
Published: 25.10.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Extract

Tirgus segmentācija ir tirgus sadalīšana noteiktās pircēju grupās pēc līdzīgām pazīmēm
Katrai no pircēju grupām ir nepieciešamas atsevišķas speciālas preces un mārketinga komplekss jeb mārketinga mix. Vienas grupas prasības un vajadzības noteiktā veidā atšķiras no citu grupu vajadzībām un prasībām.
Tirgus segmenti ir cilvēku ( organizāciju ) grupas, kurām ir vajadzības pēc relatīvi līdzīgām precēm. Katrā segmentā izmanto savas mārketinga metodes. Tās nosaka segmentā esošo un potenciālo pircēju konkrētās vajadzības un prasības.
Tirgus segmentāciju veic, lai palielinātu ienākumus. Ienākumu pieaugumu panāk, izstrādājot un piedāvājot preces un pakalpojumus, kas pilnīgi atbilst konkrētā tirgus segmenta pircēju vajadzībām un prasībām, kas, savukārt, ļauj efektīvāk un lietderīgāk izmantot uzņēmuma resursus, netērēt naudu nevajadzīgiem mārketinga pasākumiem.…

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Tirgus segmentācija”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/495991

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register