Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:283271
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.07.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Tirgus segmentēšanas būtība un mērķi    4
2.  Tirgus segmentēšanas principi un raksturlielumi    6
3.  Tirgus segmentēšanas metodes    11
4.  Biznesa tirgus segmentēšanas īpatnības    13
5.  Tirgus segmentēšanas efektivitātes principi    15
  Secinājumi    16
  Izmantotās literatūras saraksts    18
Extract

Piedāvājot preci jebkurā tirgū - patēriņa, industriālajā vai citā, ražotājam ir jāsaprot, ka tas nevar apkalpot visus šā tirgus pircējus pat tad, ja to ļautu ražošanas jaudas, jo pircēji attiecīgo preci izlieto dažādi, bet svarīgākais - to iegādei ir dažāds motivējums. Tāpēc ir pareizāk iedalīt pircējus pēc šiem motīviem un citām pazīmēm, bet pēc tam piedāvāt preci, kas radīta, maksimāli ievērojot šīs pazīmes.
Mūsu darba mērķis ir noskaidrot, kā uzņēmums var veikt tirgus segmentēšanu, kādi kritēriji jāievēro. Darbā tāpat apskatīsim kādi ir tirgus segmentēšanas kritēriji, apskatīsim tirgus segmentēšanas posmus.
Darbā nedaudz apskatīsim arī visizplatītākās tirgus segmentēšanas metodes - grupējumu metodi pēc vienām un tām pašām pazīmēm un daudzdimensiju statistiskās analīzes metodi.
Biznesa tirgus segmentēšanai, salīdzinot ar patēriņa priekšmetu tirgus segmentēšanu, ir gan kopīgas, gan atšķirīgas iezīmes, tāpēc biznesa tirgus segmentēšanu apskatīsim nedaudz tuvāk. Šajā sakarā apskatīsim arī biznesa tirgus segmentēšanas raksturlielumus.
Jebkura tirgus - patēriņa vai biznesa - segmentēšanā var izvēlēties dažādas iespējas, taču tas nenozīmē, ka šo iespēju izmantošana būs efektīva, tāpēc mēs darbā apskatīsim, kādus efektivitātes principus būtu lietderīgi ievērot, lai līdz minimumam samazinātu neefektīvu lēmumu skaitu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register