Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:824411
 
Evaluation:
Published: 03.02.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Tirgus segmentēšana    4
2.  Segmentēšanas kritēriji    5
3.  Uzņēmuma stratēģija mērķtirgū    7
  Secinājumi    9
  Pielikums    10
  Izmantotā literatūra    11
Extract

Segmentācija ir sava klienta, pircēja meklēšana, lai ar uzņēmuma rīcībā esošajiem līdzekļiem un iespējām palīdzētu apmierināt viņu vajadzības un vēlmes, veidojot ar viņiem ilgtermiņa savstarpējas uzticības saiknes, lai starp pircējiem un uzņēmumiem noritētu apmaiņa “prece – nauda” atbilstoša abu pušu interesēm.
Pirmais terminu “tirgus segmentācija” ieviesa V. Smits 1957.gadā ASV, ar to apzīmēdams patērētāju grupēšanu, ņemot vērā viņu vajadzības. Segmentēšanas mērķis ir iedalīt grupās potenciālos pircējus, kuru vajadzības var apmierināt ar vienu un to pašu produktu, tādejādi palielinot uzņēmuma mārketinga darbību efektivitāti. Segmentēšanas jēdziena pamat pieņēmumi ir:
Visi pircēji nav vienādi;
Cilvēkus, kuriem ir līdzīga uzvedība, dzīves pieredze, vērtības un vajadzības, var iedalīt apakšgrupās;
Apakšgrupas ir mazākas un viendabīgākas un vieglāk ir apmierināt to vajadzības nekā lielas grupas atšķirīgās vēlmes.
Uzņēmums, kurš vislabāk izprot kā un kāpēc pircēji atšķiras viens no otra, kam viņi dod priekšroku, ar ko un kāpēc atšķiras viņu uzvedība produktu tirgū, un ir izveidojis tam atbilstošu segmentācijas modeli, iegūst jūtamu priekšrocību konkurencē ar citiem uzņēmumiem. Uzņēmuma izpratne par sava produkta pircējiem un tas, kā uzņēmums viņus segmentē, veido pamatu, lai izlemtu, kādu produktu ražot un kā to pozicionēt. Efektīvs segmentācijas modelis ļauj uzņēmumam iekarot tirgu, pat tad, ja piedāvātie produkti nav lētākie.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register