Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
4,99
You save:
0,70 (14%)
Discounted price*:
4,29
Purchase
Add to Wish List
ID number:943699
Author:
Evaluation:
Published: 20.06.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Anotācija    5
1.  Konkurence un tirgus struktūra    7
2.  Pilnīgā konkurence kā tirgus struktūras veids    9
3.  Nepilnīgā konkurence    12
3.1.  Oligopols un oligopsons    12
3.2.  Monopols un monopsons    13
3.3.  Monopolistiskā konkurence    17
4.  Konkurences metodes    19
5.  Peļņas maksimalizācija īslaicīga periodā    20
6.  Pieprasījums un piedāvājums pilnīgas konkurences apstākļos    24
7.  Konkurence e-komercijā    25
  Secinājumi un rekomendācijas    28
  Saīsinājumu un speciālo terminu skaidrojumi    30
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    31
Extract

Secinājumi un rekomendācijas
1. Konkurence ir firmas stratēģija un tāda ekonomiski pastāvīgu firmu sacensība kas efektīvi ierobežo atsevišķu uzņēmēju spēju ietekmēt vispārējos preču apgrozības apstākļus (cenu, piedāvājumu) un veicina preču ražošanu un pakalpojumu sniegšanu atbilstoši pieprasījumam.
2. Tirgus ekonomikā katra firma darbojas konkurences apstākļos. Kā atzīmē tirgzinību speciālisti, pētot patērētājus, nedrīkst aizmirst par konkurentiem. Ir svarīgi rūpīgi izpētīt konkurences vidi, kurā darbojas attiecīgā firma. Ir nepieciešams atbildēt uz šādiem jautājumiem:
Kuri ir jūsu firmas galvenie konkurenti:
• Pēc sortimenta,
• Pēc preču grupām,
• Pēc ģeogrāfiskā izvietojuma,
• Pēc tirgus segmentiem,
• Pēc cenu politikas,
• Pēc sadales kanāliem?
3. Oligopolā konkurences situācijas darbojas tirgū, kur valda vairāki lieli uzņēmumi un preces var būt kā vienādas, standarta, tā arī parametros atšķirīgas. Šādam tirgum ir raksturīga augsta ražošanas koncentrācijas pakāpe. Oligopolā situācijā jauniem dalībniekiem iekļūt tirgū ir grūti, jo eksistē noteiktas barjeras (augsta maksa par iekļūšanu tirgū, preču un patentu aizsardzība).
4. Pilnīga konkurence un absolūts monopols dzīvē ir reti sastopami „tīrā” veidā. Parasti ir situācija, kas tiek saukta par nepilnīgu konkurenci.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,16 €
Work pack Nr. 1354598
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Tirgus un konkurence”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/943699

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register