Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:569341
 
Evaluation:
Published: 25.04.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  A/s Latvijas Unibanka apraksts    4
  Uzņēmuma stiprās un vājās puses    6
  Uzņēmums – uzņēmums iespēju, draudu matricas    7
  Uzņēmums – nozare iespēju, draudu matricas    9
  Uzņēmuma mērķu koks    11
  A/s Latvijas Unibanka piedāvāto pakalpojumu portfeļplāns    13
  Portera 5 faktoru modelis    16
  Stratēģiskās plaisas A/s Latvijas Unibanka    18
  M’arketinga komplekta elementi    19
  Preces attīstības līmeņi    21
  Preču pozicionēšana    22
  Mērķa segmenta izvēle tirgū    24
  Secinājumi un priekšlikumi    25
  Izmantotā literatūra    26
Extract

Darbam mārketinga plānošanā autori izvēlējās izmantot un pētīt a/s “Latvijas Unibanka”(tekstā vēlāk Unibanka), tāpēc kā tā ir viena no spēcīgākajām bankām Latvijā un tās mātes uzņēmums SEB grupa ir ietekmīgākais finansu grupējums Baltijas un Skandināvijas reģionā. Autori izvēlējās tieši banku sektoru, jo tajā pastāv liela konkurence, tādejādi interesanti ir veikt banku salīdzinājumus piedāvāto pakalpojumu, personāla attieksmes, mārketinga pasākumu, pakalpojumu izcenojumu un nākotnes mērķu jomā.
Autoru mērķis, veidojot šo darbu, ir noskaidrot, cik liela ir Unibankas konkurētspēja banku sektorā tagad un arī nākotnē, kā arī izpētīt un salīdzināt banku starpā konkrētus piedāvātos pakalpojumus.
Lai sasniegtu autoru noteiktos mērķus, autori darbā ir aprakstījuši: Unibankas stiprās un vājās puses, iespējas un draudus gan uzņēmumā, gan nozarē, uzņēmuma piedāvāto pakalpojumu portfeļplānu un nākotnes mērķu koku, mārketinga kompleksa elementus, Portera 5 faktoru modeli, stratēģiskās plaisas, “Studenta Bankas” komplekta attīstības līmeņus, kā arī i-bankas un Unibankas atrašanos General Electric modelī un mērķa tirgu, un VISA Gold kredītkartes pozicionēšanu.
Šī darba tapšanā autori galvenokārt ir izmantojuši a/s “Latvijas Unibanka” u.c. komercbanku interneta mājaslapas, informatīvos bukletus, izziņu dienestus, kā arī a/s “Latvijas Unibanka” 2000. gada pārskatu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register