Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:593781
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.01.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 25 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma apraksts    4
2.  Preces apraksts    6
3.  Tirgzinības makrovide    6
3.1.  Sociāldemogrāfiskie faktori    7
3.2.  Kultūras un izglītības faktori    7
3.3.  Politiskie un tiesiskie faktori    8
3.4.  Tehniskie un tehnoloģiskie faktori    9
4.  Tirgzinības mikrovide    9
4.1.  Pircēji    9
4.2.  Konkurenti    10
4.3.  Piegādātāji    11
4.4.  Starpnieki    12
5.  SVID analīze    12
6.  Tirgzinības programma    14
6.1.  Produktu lēmumi    14
6.2.  Cenu veidošanas lēmumi    15
6.3.  Sadales kanāli    17
6.4.  Preces virzīšana tirgū    18
  Secinājumi un priekšlikumi    20
  Bibliogrāfiskais saraksts    21
Extract

Cilvēkiem ir svarīgi, lai dzīvesvieta, kurā viņi dzīvo, strādā, audzina bērnus, būtu sakopta un pēc iespējas izdevīgākā rajonā vai pat pilsētā. Arī Latvijā cilvēki pievērš lielu uzmanību ēkai, stāvam vai lokācijas vietai, kur viņi dzīvo, pieaug arī prasības kādam jābūt šim dzīvoklim vai jebkurai citai dzīvojamai platībai. Latvijā ir ļoti daudz nekustamā īpašuma firmas, kuras piedāvā atrast mājokli ikkatra cilvēka gaumei un finansiālajām iespējām. Nekustamā īpašuma firmas piedāvā cilvēkiem ne tikai mājas, dzīvokļus, bet arī zemesgabalus un mežus. Šobrīd Latvijā nekustamā īpašuma tirgus ir stabils un arvien pieaug pieprasījums pēc nekustamajiem īpašumiem. Patērētāji bieži vien nevar izlemt pie kuras firmas griezties, pēc palīdzības nekustamā īpašuma iegādē. Daudzas firmas tiek plaši reklamētas un slavētas, bet to, kura ir vislabākā, nezina neviens. Potenciālie pircēji tiek apžilbināti ar krāšņajām un dažkārt uzbāzīgajām reklāmām.
Mūsu valstī diemžēl ļoti maz uzņēmumu velta uzmanību tirgzinības plānošanai, jo nevar atļauties pieņemt darbā papildus darbiniekus, kas ir specializējušies šajā jomā. Daudzi uzņēmumi „iziet” tirgū, neizpētot patērētāju vajadzības, viņu pirktspēju un neplānojot tirgzinības pasākumus. Rezultātā tie nereti pārstāj darboties. Tirgzinības plāns parāda pareizo produkta virzīšanas un attīstīšanas veidu, laiku un stratēģiju. Tirgzinības plāns ir veids kā izplānot uzņēmuma darbību, lai tas darbotos ar panākumiem un lai vieglāk būtu kontrolēt tā pozīciju tirgū. Autori izvēlējās izstrādāt tirgzinības plānu SIA ,,Latio’’, lai novērtētu kādu vietu tirgū ieņem šis strauji augošais uzņēmums. Šajā darbā centīsimies uzzināt, kādas ir SIA ,,Latio’’ stiprās un vājās puses, kā arī to, vai šim uzņēmumam ir vēl kādas neizmantotas iespējas.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register