Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
9,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:209472
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.09.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  APZĪMĒJUMU SARAKSTS    6
  IEVADS    7
  TEORĒTISKĀ DAĻA    9
1.  REKLĀMA    9
1.1.  Reklāmas ziņojums    10
1.2.  Reklāmas mērķi un uzdevumi    12
1.3.  Reklāmas efektivitāte    13
2.  ZĪMOLS    16
2.1.  Pakalpojuma zīmoli    18
  METODOLOĢIJA    20
3.  KONTENTANALĪZE    20
4.  APTAUJA    24
  EMPĪRISKĀ DAĻA    26
5.  KONTENTANALĪZES REZULTĀTI    26
6.  ANKETĒŠANAS REZULTĀTI    32
  PIELIKUMI    39
Extract

SECINĀJUMI
• T/p “Alfa” reklāmās izteikti dominē sarkanā krāsa, kas ir arī zīmola logo krāsa. T/c “Domina Shopping” šādas vienojošas krāsas, kas asociējas ar zīmolu, reklāmās nav. Aptauju rezultāti liecina, ka respondenti sarkano krāsu ir piefiksējuši un atvērtajos jautājumos par to, ko reklāmās pamanījuši vispirms, bieži tika pieminēta sarkanā krāsa, piemēram, sarkanais fons, sarkanais logo, sarkanais apģērbs.
• T/c “Domina Shopping” reklāmās ir mazāk teksta, kā arī tēlu un vizuālu elementu nekā t/p “Alfa” reklāmās. Spriežot pēc auditorijas vērtējuma, procentuāli vairāk respondentu ir atzinuši t/c “Domina Shopping” reklāmas par vizuāli pievilcīgām, nekā t/p “Alfa” reklāmas. Tātad t/c “Domina Shopping” reklāmas ir efektīvākas un auditorijas vērtējums pozitīvāks.
• T/p “Alfa” teksts lielā daļā reklāmu ir līdzināts kreisajā pusē, bet t/c “Domina Shopping” reklāmās teksts ir reklāmas vidū, centrēts. Auditorija tekstu biežāk pamanījusi t/p “Alfa” reklāmās, tātad tekstam nav jābūt reklāmas centrā, lai tas būtu labi pamanāms.
• T/p “Alfa” reklāmās pārsvarā tiek izmantota datorgrafika, bet t/c “Domina Shopping” reklāmās – fotogrāfijas. Auditorija pozitīvāk vērtē t/c “Domina Shopping” reklāmas, kas precīzāk atspoguļo realitāti.
• Auditorija negatīvi vērtē t/p “Alfa” reklāmu, kurā redzams režisors (4. pielikums, 5. att.), kā aptaujā vīrietis tika nodēvēts. Tāpat negatīvas atsauksmes ir par t/c “Domina Shopping” reklāmu, kurā redzama sieviete ar uzzīmētu bārdu (5. pielikums, 12. att.).
• Auditorijas vērtējums par t/p “Alfa” un t/c “Domina Shopping” reklāmu vizuālo noformējumu, pievilcību neatšķiras. Par vizuāli pievilcīgām abu t/c reklāmas atzīst 20-30% aptaujāto.
• T/p “Alfa” vairākās reklāmās kā reklāmas tēlus izmanto ģimeni. Tas norāda uz to, ka t/p “Alfa” vēlas sevi pozicionēt kā zīmolu, iepirkšanās vietu kas piemērota visai ģimenei. Tātad var secināt, ka tās ir tipiskas zīmola reklāmas – tiek veidota saistība ar konkrēto pircēju segmentu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1361952
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register