-
Transporta komercekspluatācija
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Kravas apgrozījuma prognozēšana | 4 |
2. | Naudas plūsma prognozētajam kravas apjomam | 8 |
3. | Naudas plūsmas tekošā vērtība | 8 |
3.1. | Pirms nodokļiem | 8 |
3.2. | Pēc nodokļiem | 8 |
4. | Projekta rentabilitāte | 9 |
5. | Projekta atmaksāšanās | 9 |
6. | Projekta tekošas vērtības indeksa JPV aprēķins | 10 |
7. | Parada dzēšanas grafiks | 10 |
8. | Ekonomiska nodiluma un rentabilitātes aprēķins | 11 |
9. | Nodokļu uzskaite projekta novērtēšanā | 12 |
10. | Nepieciešamo transporta vienību (lokomotīvju) skaita aprēķins prognozēto kravas apjomu pārvadāšanai gadā | 13 |
11. | Tehniski ekonomiskais pamatojums līzinsa izmantošanai lokomotīves iegādei | 14 |
11.1. | Naudas plūsmas aprēķins līzingam (iznomāšanai) | 14 |
11.2. | Nodokļu ietekmes novērtējums investīciju analīzei iznomāšanai (līzinga izmantošanai) | 14 |
11.3. | Līzinga tekoša vērtība pie 18 % nodokļu likmes | 14 |
11.4. | Pirkuma tīrā tekošā vērtība pie 18 % nodokļa likmes | 14 |
11.5. | Reālā procentu likme ņemot vērā inflāciju tiek noteikta pēc formulas | 15 |
12. | Termiņa ietekmes novērtējums uz naudas plūsmu tekošām vērtībām iznomāšanai vai pirkumam ar līzinga palīdzību | 15 |
12.1. | Pirkums | 15 |
12.2. | Iznomāšana | 17 |
13. | Tehniski ekonomiskais pamatojums pamatlīdzekļu pirkumam un iznomāšanai par samaksu | 18 |
Secinājumi | 21 |
Jebkuram uzņēmuma, kas vēlās veikt investīcijas, kuras paredzētas jaunu transporta līdzekļu iegādei vai īrei, ir būtiski veikt prognozēšanu un projekta izvērtējumu.
Kursa darba mērķis ir novērtēt investīciju efektivitāti un tehniski – ekonomiski pamatotību transporta attīstībai.
Secinājumi
Izmantojot gada vidējo pieauguma tempa maiņu iegūst, ka tempu maiņas koeficents ir 1,079, vidējā kļūda Qtvid = 32,64. Prognoze 2003. gadam ir 28 918 136,92 Ls. Izmantojot korelāciju – regresiju metodi iegūst regresijas vienādojumu -y = 7 975 000,00 + 933 333,33*t ar vidējo kļūdu 2,53 %, kas norāda uz regresijas metodes pietiekamu precizitāti.
Tālākos aprēķinos tika izmantots investīciju kapitāls K = 304 000,00 Ls un ienākumi uz vienu tkm ir 1,5 santīmi. Rezultātā iegūst ka Ptkm = 102 635 754 1,2181 Ls. Naudas plūsmas tekošā vērtība pirms nodokļiem NPV = 933 328 673,83 Ls pie r = 10 %, pēc nodokļiem NPV = 948 855 398,53Ls pie procentu likmes r = 8,2% (pēc nodokļiem). Šajā gadījumā projekta rentabilitāti IRR neaprēķina, jo ir pārak ilgs atmaksāšanas laiks - 9 gadi. Dotajā gadījumā projekts atmaksāsies jau pirmajā gadā. Tā kā projekta tekošā vērtība ir lielāka par 1, tad novērtējamais projekts ir labs.
Kārtējais maksājums pie vienmērīgiem nomaksas nosacījumiem Sp = 52 786,72 Ls. Naudas tekošā vērtība pirmajiem trijiem gadiem: PV0 = 22 057 786 064,37 Ls; PV1 = 12 021 895 649,39 Ls; PV2 = 8 728 510 702,85 Ls. Ekonomisko nodilumu D: D1 = 6 035 890 414,99 Ls; D2 = 7 293 384 946,53 Ls;
D3 = 8 728 510 702,85 Ls. Rentabilitāti R: R1 = 10 %; R2 = 21,97 %; R3 = 10 %.
Ņemot vērā nodokli projekta novērtēšanā iegūst, ka PVA= 218 945,95 Ls. Projekta vērtība izmantojot valsts atļautos nodokļu atvieglojumus ir 264 589,73 Ls.Lokomotīvu stundas Mt 2003. gadam ir 20,12 km/24h.…
Kursa darbs ietver PRAKTISKUS aprēķinus RTU profesora P.Solovjova mācību priekšmetā. Saturs: kravas apgrozījuma prognozēšana, naudas vērtība, projekta rentabilitāte un atmaksāšanās utt. Pievienots arī aprēķinu fails.
- Investīcijas Latvijas transporta infrastruktūrā
- Latvijas transporta nozares attīstības tendences
- Transporta komercekspluatācija
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Latvijas transporta nozares attīstības tendences
Research Papers for university5
-
Investīcijas Latvijas transporta infrastruktūrā
Research Papers for university30
-
Rīgas sabiedriskā transporta raksturojums
Research Papers for university28
-
Jūras transporta izmantošanas īpatnības
Research Papers for university9
-
Latvijas transporta kravu pārvadājumu attīstības perspektīvas
Research Papers for university68