Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:779009
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.11.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Ūdens transports    4
  Tankkuģu avāriju iemesli    5
  Tankkuģu pozitīvā un negatīvā ietekme    7
  Aviācijas nozare un tās ietekme uz klimatu    8
  Sauszemestransports un to izmeši    10
  Ko dedzinām mašīnu dzinējos?    13
  Zemes resursu izmantošana un ainavu degradācija    16
  Ietekme uz virszemes ūdeņiem, augsnes un pazemes ūdeņu kvalitāti    17
  Transporta radītās problēmas kāpu zonā    18
  Secinājumi    20
Extract

Lai gan vairums patērētāju to nemaz neapjauš, jūras transports pārvadā lielāko daļu pasaules preču. Tas veido 90 % no ES ārējās tirdzniecības, kur kuģubūves nozares gada apgrozījums veido 20 miljardus euro, un tajā nodarbināto cilvēku skaits sasniedz 350 000.
Lai gan jūras transports ir drošāks nekā agrāk, pateicoties stingras kontroles ieviešanai pēc vairākiem nopietniem negadījumiem, to vēl aizvien var uzlabot, it īpaši pievēršot uzmanību kuģu konstrukcijai un drošības metodēm. ES sponsorētās pētniecības programmas sevišķi uzsver, ka konstrukcijas galvenais uzdevums ir ūdens transporta drošība, nevis vienkārši ārējie ierobežojumi kuģu būvētājiem un operatoriem. Izmantojot mūsdienīgus pētniecības līdzekļus un analīzi, var sasniegt pareizo līdzsvaru starp izmaksām, drošību un pārvadājumu efektivitāti.
ES pētniecības projekti arī pievēršas optimālākai ūdens mobilitātei navigācijas un loģistikas jomā un jauniem pasākumiem, lai samazinātu jūras transporta izraisīto piesārņojumu un naftas noplūžu postošās sekas.
Naftas noplūdes un nelikumīga atkritumu un ķīmisko vielu izmešana jūrā nav vienīgais drauds mūsu okeānu labklājībai. Pat vienkārša kuģu kustība pa jūru var "inficēt" vienu ekosistēmu ar citas sistēmas organismiem. Netīša organismu pārvadāšana balasta ūdeņos un kuģu korpusos, piemēram, var nopietni ietekmēt jūras bioloģisko daudzveidību.
Esošie ES pētījumi risina šo problēmu, pētot:
• balasta ūdeņu apstrādi bioloģisko organismu likvidēšanai;
• reakciju uz jūras negadījumiem;
• pārbaudes, apkopes un remontdarbu tehnoloģiju uzlabošanu;
• jaunas krāsas, kas neietekmē dzīvību jūrā.

Vislielākais vides piesārņotājs uz ūdens no transporta līdzekļiem ir tankkuģi, Lai arī tankkuģu avārijas nenotiek katru dienu, tās tomēr notiek un to rezultātu vēl ilgi var manīt dabā.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register