Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
4,49
You save:
0,58 (13%)
Discounted price*:
3,91
Purchase
Add to Wish List
ID number:425874
Author:
Evaluation:
Published: 21.06.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Not used
Extract

2016./2017.gada sezonas plāns
Klientes mērķu sasniegšanai nepieciešami regulāri treniņi, vispusīgi attīstot viņas fiziskās spējas, ļoti pakāpeniski palielinot slodzi, tādā veidā ļaujot organismam adaptēties pie regulārām aktivitātēm, izvairoties no mazasinības saasinājuma treniņu periodā, īpaši sākumā, jo sportiskas aktivitātes, īpaši pārslodze, samazina hemoglobīna līmeni asinīs, un radot pastāvīgus veselīga dzīvesveida paradumus.
Mezociklu periodi:
1. Ievaddaļa vispusīgas fiziskās bāzes sagatavošanai, vingrinājumu tehnikas apguve, pamata kustību bāze un kustību iemaņu veidošana – aerobā izturība, palielinot sirdsdarbības efektivitāti un VO2max, tauku dedzināšana, korsetes (vēdera un muguras muskulatūras) nostiprināšana, veiklība, lokanība. Uztura pamatprincipu apguve, uztura plāna sastādīšana.
Treniņi 3 reizes nedēļā – otrdiena (1h), ceturtdiena (1h), sestdiena (1,5h). Zemas intensitātes slodze – pulss 50-60% no max, t.i., N . Treniņi ietver: 2 reizes nedēļā (otrdienās, ceturtdienās) kardio (20-30 min), vingrinājumus muskuļu spēkam un izturībai, korsetes nostiprināšanai pēc apļa metodes, pa 8-16 atkārtojumiem 2 piegājienos, vingrinājumus lokanībai. Sestdienās – vingrinājumi visam ķermenim, līdzsvaram un lokanībai, 0,5 h uztura jautājumiem. Vingrinājumi ar savu svaru.
2. Vispusīga fiziskā sagatavošana, vingrinājumu tehnikas sarežģītības paaugstināšana, – aerobā izturība, izturības un spēka slodzes palielināšana, tauku dedzināšana, korsetes nostiprināšana, veiklība, lokanība. Uztura plāna pārskatīšana un korekcija.
Treniņi 3 reizes nedēļā – otrdiena (1h), ceturtdiena (1h), sestdiena (1,5h).…

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Trenera prakses projekts. Sporta veids - fitness. Gada plāns”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/425874

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register