Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Trīs, četrus gadus vecu bērnu sociālo prasmju attīstība dabas zinātņu mācību procesā pirmsskolā

     Evaluated!

    Research Papers21 Pedagogy

4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:940820
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.12.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 53 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  3-4 gadus vecu bērnu pedagoģiski psiholoģiskais raksturojums    5
2.  Sociālo prasmju būtība un attīstība 3-4 gadus veciem bērniem    9
3.  Mācību metodes sociālo prasmju attīstībai dabaszinībās    14
3.1.  Dabaszinību mērķi un mācību saturs    14
3.2.  Mācību metožu analīze sociālo prasmju apguvei dabaszinībās    16
  Secinājumi    16
  Literatūras un avotu saraksts    21
Extract

Secinājumi
1. 3-4 gadu vecumā bērniem notiek atmiņas un uzmanības attīstība, viņiem jau ir diezgan labi attīstīta runa, viņi ir izzinoši aktīvi. Liela nozīme izziņas attīstībā ir rotaļai. Notiek strauja fiziskā un dažādu psihisko procesu attīstība, sīkās motorikas pilnveidošanās.
2. Sociālās prasmes tiek traktētas dažādi – gan kā personības iezīmes, gan saistībā ar vidi veidotas. Sociālo prasmju attīstība ir saistīta ar bērna vispārējo attīstību. Laikā, kad notiek strauja bērna attīstība visās jomās, bērns attīstās arī sociālās prasmes. Tas gan notiek vienlaicīgi ar trīsgadnieka krīzi, kad vēlas pierādīt savu “es varu”. Taču no tā var izvairīties, ja ģimenē tiek veidota labvēlīga vide.
3. Dabaszinības ir mācību joma, kurā nepieciešams izraisīt interesi par apkārt notiekošo, lai varētu iemācīt dažādas likumsakarības. Bērnam svarīgi, ka visu jauno apgūst kopā ar pedagogu, nevis tas tiek izstāstīts kā vispārzināms fakts.
4. Dabaszinības ir viens no tiem mācību priekšmetiem, kura ietvaros visveiksmīgāk ir iespējams attīstīt dažādas bērna prasmes, tai skaitā sociālās prasmes, jo pirmsskolas vecumā bērns ir atvērts jaunai informācijai, bērni izzina apkārtējo pasauli, iegūst socializācijas prasmes, veido savus personiskos priekšstatus, attīsta psihiskos procesus, izzina sevi. Galvenā mācību organizācijas forma pirmsskolā ir rotaļnodarbība. Pirmsskolā , apgūstot dabaszinības, ļoti nozīmīgi ir iekļaut dažādus rotaļas elementus, ievērot bērnu vecumposma īpatnības un uzmanību pievērst katra bērna individuālajai attīstībai. Dabaszinību apguvē nepieciešams ievērot secīguma un caurviju princips, tādējādi arī akcentējot dažādu sociālo prasmju attīstību.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1389380
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register