Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:332856
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.03.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Produktu dizaina un iepakojuma raksturojums no mārketinga viedokļa    5
1.1.  Produktu dizaina būtība un klasifikācija    8
1.2.  Produktu iepakojums, tā veidi un nepieciešamība    12
2.  Tukuma piena kombināta „Baltais” un to produkcijas raksturojums    13
2.1.  Tukuma piena kombināta „Baltais” SVID analīze    13
2.2.  „Baltais” produktu dizaina un iepakojuma raksturojums    14
2.3.  Patērētāju domas par „Baltais” produkcijas dizainu un iepakojumu    19
2.4.  Anketa „Baltais” uzņēmumam    24
2.5.  Konkurentu un to produktu iepakojuma un dizaina raksturojums    25
3.  Priekšlikumi Tukuma piena „Baltais” produktu dizaina un iepakojuma uzlabošanai    27
  Secinājumi    28
  Literatūras saraksts    29
  PIELIKUMI    30
Extract

Secinājumi
1. Dizains rada pirmo iespaidu par produktu un paliek patērētāju atmiņā, kā arī kalpo kā komunikācijas līdzeklis, tā pat kā dizains, arī iepakojums ir būtisks, jo ar to var gan pagarināt produktu derīguma termiņu, kā arī ar radošu iepakojumu piesaistīt patērētājus.
2. Pielietojot SVID analīzi, secināju, ka stiprās puses un iespējas ir vairāk kā vājās puses un draudi uzņēmumam, šāds pārsvars ir pozitīvi vērtējams.
3. „Baltais” dizains un iepakojums atšķiras starp produktu zīmoliem, daži ir veiksmīgi, citus ir jāuzlabo, 72% no manis aptaujātajiem respondentiem atzina, ka dizains ir piesaistošs, kā arī produktu līnija EKO ir visveiksmīgākā.
4. Pēc atbildēm, ko uzņēmums sniedza aptaujā, var secināt, ka katrs zīmols ir paredzēts noteiktai patērētāju grupai, kā arī iepakojumu, kurā pārdot produktu, uzņēmums izvēlas pēc cenas. Secināju, ka uzņēmumam dizains ir ļoti būtisks, kā arī tā plānos nav veikt lielas izmaiņas produktu dizainos.
5. Uzņēmumam A/S „Baltais” konkurenti ir piena pārstrādes uzņēmumi gan Latvijā, gan arī tie, kuri importē savus produktus uz Latviju. Lielākie konkurenti ir A/S „Rīgas Piensaimnieks”, A/S „Valmieras Piens”, A/S „Talsu piensaimnieks”. Vissīvākie konkurenti ir jogurta tirgū, bet uzņēmums A/S „Tukuma Piens” ir absolūts līderis jogurta tirgū, kurā aizņem, aptuveni, 33% tirgus daļas.
6. Pētījumu gaitā tika secināts, ka izvirzītā hipotēze ir daļēji patiesa, jo A/S „Baltais”, produkcijas dizains tiek regulāri uzlabots, bet ne visi zīmoli patērētājiem ir piesaistoši, kā arī daļa sortimenta nav atpazīstami un uzticami zīmoli.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1337884
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register