Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:536577
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.04.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Teorētiskais apkopojums    4
1.1.  Tūrisma aģentūras, to veidi un funkcijas    4
1.2.  Tūrisma aģentūru pakalpojumi, tūrisma produkts    6
1.3.  Pieprasījuma izpēte un klienti    8
2.  Tūrisma aģentūras „AL MILE” piedāvātie pakalpojumi    13
3.  Tūrisma aģentūras „AL MILE” piedāvātie ceļojumi    16
3.1.  Valstis, uz kurām tiek piedāvāti ceļojumi    16
3.2.  Konkurentu apskats    17
3.3.  Populārākie tūrisma galamērķi pasaulē    18
3.4.  Latvijas iedzīvotāju pieprasītākie galamērķi    19
4.  Pieprasījums pēc tūrisma aģentūras „AL MILE” piedāvātajiem ceļojumiem    20
5.  Tūrisma aģentūras „AL MILE” darbība, kas veicina pakalpojumu pieprasījuma palielināšanos    22
  Secinājumi    23
  Priekšlikumi    23
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    24
  Pielikums    25
Extract

5. Tūrisma aģentūras „AL MILE” darbība, kas veicina pakalpojumu pieprasījuma palielināšanos
Lai uzzinātu, kā notiek darbs un kā tiek veidoti ceļojumi tūrisma aģentūrā „AL MILE”, tika veikta intervija ar tūrisma aģentūras īpašnieci Almu Mihalovsku (skat. pielikumā) un var secināt to, ka tiek rūpīgi piedomāts pie tā, kā tiek veidoti ceļojumi. Un sievietes mērķis nav gūt milzīgu peļņu, bet gan vairāk sagatavot tādus ceļojumus, kurus vēlētos izbaudīt viņas klienti. Kā arī, īpašniecei pašai ļoti patīk ceļot, un šis ir viens no veidiem, kā to darīt.
Lai veicinātu piedāvāto pakalpojumu pieprasījuma palielināšanos, aģentūras īpašniece veido ceļojumos tikai pēc cilvēku interesēm un vēlmēm. Viņa ar esošajiem klientiem konsultējas un veido aptaujas, lai izprastu to vēlmes. Kā arī, viņa nekad neatceļ ceļojumus, lai tādejādi neradītu klientos neapmierinātību. No vienas puses, tam var piekrist, jo tādā veidā var pazaudēt klientus, lai gan, no otras puses, tas var būt ļoti neizdevīgi, jo tad ir zaudējumi lieli aģentūras īpašniecei. Kā arī, īpašniece nemaz neprasa no esošajiem klientiem piemaksāt klāt naudu par konkrētu ceļojumu, lai segtu tos zaudējumus, kas rodas, ja pieteikusies nav pilna grupa. Pēc autores domām, tas nav pareizi. Jo var noslēgt līgumu, kurā ir noteikti punkti attiecībā par šādiem gadījumiem. Kā arī, domājams, ka klienti būtu gatavi piemaksāt atlikušo summu, ja nē, tad viņiem ir visas tiesības atteikties. Īpašniece arī nepiedāvā arī pēdējā brīža piedāvājumus. Ja tādi būtu, tad varētu segt zaudējumus vai vismaz tad ceļojums izdotos pa nullēm. Pēc autores domām, tas nesekmē pieprasījuma palielināšanos. Ja būtu pēdējā brīža piedāvājumi, tad būtu cilvēki, kas tos izmantotu par zemāku naudu, un liela iespēja, ka tie cilvēki, kas izmantoja pēdējā brīža piedāvājumu, nākamos ceļojumus izvēlēsies jau laicīgi. Līdz ar to var palielināt klientu skaitu un pieprasījumu pēc ceļojumiem.
Īpašniece, meklējot informāciju par izvēlētajiem apskates objektiem, neizmanto internetu, jo uzskata, ka tur var atrast maldīgu informāciju. Viņa dod priekšroku uzticamiem avotiem – speciālām grāmatām un tūrisma informācijas centriem. Tā arī ir pareizāk, autoresprāt. Jo bieži nākas saskarties ar internetā norādītu nepareizu informāciju par tūrisma objektiem.
Jāsecina, ka tas ir pozitīvi, ka ir tāds cilvēks, kas veido ceļojumus, nevis, lai gūtu peļņu, bet gan tikai sava prieka pēc.…

Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1331759
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register