Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:250639
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.01.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Tūrisma aģentūra “AP SAULI”    5
1.1.  Produkts    5
1.2.  Vieta    5
1.3.  Cena    6
1.4.  Veicināšana    6
1.5.  Fiziskie pierādījumi    6
1.6.  Cilvēki    7
1.7.  Process    7
2.  Tūrisma aģentūra “Maks”    9
2.1.  Produkts    9
2.2.  Vieta    9
2.3.  Cena    9
2.4.  Veicināšana    9
2.5.  Fiziskie pierādījumi    10
2.6.  Cilvēki    10
2.7.  Process    10
3.  Tūrisma aģentūra “Mārītes”    11
3.1.  Produkts    11
3.2.  Vieta    11
3.3.  Cena    11
3.4.  Veicināšana    12
3.5.  Fiziskie pierādījumi    12
3.6.  Cilvēki    12
3.7.  Process    12
  Secinājumi    14
  Izmantotā literatūra un avoti    15
Extract

Secinājumi
1. Visplašākais piedāvājumu klāsts ir tūrisma aģentūrai „Ap Sauli”. „Maks” vairāk piedāvā eksotiskus braucienus.
2. Visas trīs tūrisma aģentūras atrodas salīdzinoši netālu viena no otras, pilsētas centrā. Vieta katrai aģentūrai it ļoti izdevīga.
3. Viszemākās cenas ir tūrisma aģentūrai „Mārītes”, visdārgāk ceļojums izmaksās „Maks”. Tas ir izskaidrojams ar to, ka šī aģentūra piedāvā tālāku galamērķu ceļojumus.
4. “Ap Sauli” un “Mārītes” tūrisma aģentūras plaši sevi reklamē dažādās interneta vietnēs, mazāk to dara “Maks”. Katrai aģentūrai ir sava mājas lapa.
5. Vissaprotamākā un kvalitatīvāka mājas lapa ir „Mārītēm”. Tajā ir visa nepieciešamā informācija ceļotgribētājiem.
6. Salīdzinot apkalpojošo personālu, var secināt, ka „Ap Sauli” un „Maks” tas ir ļoti līdzīgs- profesionāls, saprotošs, zinošs, ar lielu darba pieredzi.
7. Tūrisma aģentūrai „Mārīes” mērķauditorija ir visdažādākā, jo tā pievilina klientus ar samērā zemajām cenām. „Maks” klienti pārsvarā ir turīgi cilvēki.
8. Darbības procesa ziņā visas 3 tūrisma aģentūras ir ļoti līdzīgas, lielākā atšķirība, ka “Maks” nevar piedāvāt autobusu nomu, kā arī daudz mazāk veido paši savus ceļojumus.
9. Vislielākāis piedāvāto pakalpojumu klāsts ir tūrisma aģentūrai “Ap Sauli”, kas nepiedāvā tik lētas cenas, kā “Mārītes” un arī ne tik dārgas, kā “Maks”.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register