Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:146380
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.06.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mārketinga darbības specifika tūrisma aģentūrā    4
1.1.  Mārketinga teorija tūrisma aģentūrā    4
1.2.  Mārketinga Mix    6
1.3.  Mārketinga komunikāciju komplekss    7
1.4.  Mērķpircēju noteikšana    8
1.5.  Mārketinga darbības analīze    9
2.  Tūrisma aģentūras „Rīgas Tūristi” darbība    12
2.1.  „Rīgas Tūristi” uzņēmuma raksturojums    12
2.2.  Uzņēmuma sniegtie pakalpojumi    13
3.  Mārketinga darbība ceļojumu aģentūrā „Rīgas Tūristi”    17
3.1.  Mārketinga vides analīze    17
3.1.1.  Mikrovides analīze    17
  Piegādātāji    17
  Starpnieki    17
  Pircēji    18
  Konkurenti    19
3.1.2.  Makrovides analīze    22
  Demogrāfiskais faktors    22
  Ekonomiskais faktors    23
  Tehnoloģiskais faktors    24
  Valsts politikas faktors    25
  Kultūras un sociālais faktors    25
3.2.  Mārketinga mix analīze    26
3.2.1.  Produkts    26
3.2.2.  Cena    26
3.2.3.  Sadale un izvietojums (vieta)    27
3.2.4.  Virzīšana tirgū    28
  Reklāma    28
  Personīgā pārdošana    31
  Sabiedriskās attiecības    31
  Tiešais mārketings    32
  Tirdzniecības veicināšana    32
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    33
Extract

Mūsdienās mārketings ir plaši lietots termins un vienlaikus svarīga uzņēmuma vadīšanas praktiskā darba sastāvdaļa. Mārketings jeb tirgzinība ir nozare, kas nav radusies zinātnieku laboratorijās vai profesoru kabinetos - tā ir zinātne, kura radusies un visstraujāk attīstījusies tieši iepriekšējā gadsimta laikā un kā tās rašanās cēloņi vispirms jau minami vispārēja ekonomiskā aktivitāte un tai sekojošā preču un pakalpojumu pārprodukcija, konkurences saasināšanās un komunikāciju sistēmas attīstība.
Mārketinga uzdevums ir pēc iespējas labāk piedāvāt tirgū savas preces vai pakalpojumus, nodrošināt lielākus pārdošanas apjomus, apgūt jaunas tirgus nišas. Mārketinga pasākumu komplekss sastāv no četriem pamatelementiem: produkts, cena, sadale un izvietojums, virzīšana tirgū. Tūrisma nozarē orientēšanās uz tirgu ir daudz kas vairāk nekā pārdošana un reklāma, tā ir filosofija, domāšanas veids. Mērķtirgus noteikšana nozīmē, ka uzņēmumam ir jādefinē, kādām klientu grupām un kādam tirgum grasās piedāvāt savus ceļojumu maršrutus. Orientācija uz klientiem nozīmē, ka uzņēmumam ir jāpēta vajadzības no klienta viedokļa, nevis pēc savas izpratnes. Tādēļ mārketinga uzdevums ir nepārtraukti izzināt, ko klienti jebkurā brīdī sagaida no tūrisma firmas pakalpojumiem.
Patērētāja izvēli konkrētajai precei vai pakalpojumam ietekmē ekonomiskie, demogrāfiskie, sociālie un kultūras faktori, kā arī zinātnes un tehnikas attīstība līmenis. Šos faktorus nevar ietekmēt, tomēr tie ir ļoti būtiski aģentūras ikdienas darbā.
Studiju darba mērķis ir izvērtēt mārketinga darbību tūrisma aģentūrā „Rīgas Tūristi”.
Studiju darba mērķa sasniegšanai tika izvirzīti šādi uzdevumi:
Iepazīties ar mārketinga teoriju tūrisma aģentūrā;
Izpētīt un raksturot tūrisma aģentūras „Rīgas Tūristi” sniegtos pakalpojumus;
Izpētīt uzņēmuma mārketinga darbības;
Raksturot uzņēmuma reklāmu;
Izdarīt secinājumus un priekšlikumus.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register