Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:453426
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.12.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Ievads    4
1.  Tūrisma aģentūras „Astra Tūre” raksturojums    5
2.  Reklāmas psiholoģiskā ietekme uz patērētāju    8
3.  Reklāmas Nr.1 noformējuma analīze    10
3.1.  Kompozīcija    10
3.2.  Krāsas    12
3.3.  Teksts    14
3.4.  Simboli    15
4.  Reklāmas Nr. 2 vizuālā noformējuma analīze    17
4.1.  Kompozīcija    17
4.2.  Krāsas    19
4.3.  Teksts    21
4.4.  Simboli    22
5.  Reklāmas Nr. 3 vizuālā noformējuma analīze    23
5.1.  Kompozīcija    23
5.2.  Krāsas    26
5.3.  Teksts    29
5.4.  Simboli    30
  Secinājumi    32
  Literatūras saraksts    34
Extract

Ievads.
Mēs visi dzīvojam patērētāju ērā, reklāmas laikmetā, lepni dēvējot sevi par informācijas sabiedrību, lai gan būtu jāsaka - reklāmas sabiedrība. Jo tieši visuresošā, visuvarenā reklāma netiešā un tiešā veidā ietekmē gan mūsu ikdienas dzīvi, gan psiholoģiju un sociālo uzvedību.
Reklāmas mērķis ir pievilināt tik daudz patērētāju, cik nepieciešams, lai attiecīgo preci vai pakalpojumu būtu ekonomiski izdevīgi ražot. Lai potenciālo pircēju par kaut ko pārliecinātu, vispirms jāpiesaista viņa uzmanība. To galvenokārt var panākt ar krāsu toņu palīdzību, interesantu tēlu izmantošanu, kā arī ar oriģinālu reklāmas noformējumu kopumā.
Līdz arto vizuālais noformējums ir viens no svarīgākajiem reklāmas elementiem, jo līdz pat 90 % informācijas cilvēks uztver ar redzi. Tāpēc šajā darbā īpaši pievērsīšos reklāmas izskata mākslinieciskajiem aspektiem.
Darba mērķis: Noskaidrot reklāmas vizuālā noformējuma ietekmi uz patērētāju psiholoģiskajiem aspektiem un izvēles kritērijiem.

Darba uzdevumi:
1. izvēlēties reklamējamos pakalpojumus no uzņēmuma piedāvāto pakalpojumu klāsta, t.i., ceļojumus.
2. iepazīties ar attiecīgo literatūru par reklāmas noformējuma psiholoģisko ietekmi uz patērētāju.
3. savākt nepieciešamos datus, kas nepieciešami lai izveidotu veiksmīgas reklāmas koncepcijas.
4. izveidot 3 reklāmas
5. analizēt šo reklāmu vizuālo un tekstuālo noformējumu
6. uzrakstīt secinājumus pie kuriem nonākšu darba gaitā.

1. Tūrisma aģentūras „Astra Tūre” raksturojums.

Tūrisma aģentūra „Astra Tūre” kurš Latvijā darbojas jau 13 gadus un piedāvā plašu ar tūrisma sfēru saistītu pakalpojumu spektru:
• Aviobiļešu pārdošana
• Viesnīcu rezervācija
• Starptautiskās izstādes
• Ceļazīmes - speciālie un pēdējā brīža piedāvājumi
• Čartertūres
• Tūristu pieņemšana
• Brīvdienu ceļojumi, avio ceļojumi
• Automašīnu noma
1995. gads Rīgā tika dibināts Birojs „Astra Tūre”

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register