Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:663359
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.06.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 25 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Galvenie priekšnoteikumi tūrisma attīstībai    4
1.1.  Tūrisma attīstības plānošanas teorētikie aspekti    4
1.2.  Vietas mārketings    5
1.3.  Vietējie iedzīvotāji    7
1.4.  Daba    7
1.5.  Infastruktūra    8
1.6.  Naktsmītnes    9
  Mārupes novada tūrisma resursi un piedāvājums    10
1.7.  Esošā tūrisma infrastruktūra    10
1.8.  Tūrisma produkti, maršruti un piesaistes objekti Mārupes novadā    15
  Tūrisma attīstības plānošana un realizācija Mārupes novadā    18
1.9.  Tūrisma attīstības iespējas esošajos Mārupes novada plānošanas dokumentos    18
1.10.  Aktīvais tūrisms    22
1.11.  Problēmas, kas kavē tūrisma un rekreācijas attīstības iespējas Mārupes novadā    24
1.12.  Galvenie tūrisma attīstības virzieni un dalībnieki    25
  Sektori, kam jāveic kultūras, reliģijas, atpūtas, sporta un tūrisma attīstība    25
  Tūrisma potenciāla popularizēšana un attīstības veicināšana pierīgas partnerības vietējās attīstības stratēģijas dokumentā    25
1.13.  Jauni attīstības virzieni Mārupes novada iedzīvotāju skatījumā un attieksme pret teritoriālo plānojumu    26
  Pašvaldības 2007 - 2010.gada budžets    27
  Pagasta tūrisma un atpūtas uzņēmumu apmeklētības izvērtējums    28
  Secinājumi    38
  Priekšlikumi    40
  Izmantotā literatūra un avoti    42
  PIELIKUMI    44
Extract

Galvenie priekšnoteikumi tūrisma attīstībai
Tūrisma attīstības plānošanas teorētikie aspekti
Pašvaldības izstrādā attīstības plānus un teritorijas plānojumus; saskaņā ar attīstības plānu un teritorijas plānojumu nodrošina resursus un pasākumus tūrisma attīstībai, kā arī savas teritorijas tūrisma iespēju popularizēšanu; nodrošina tūrisma objektu saglabāšanu un iespējas to izmantot tūrisma vajadzībām. [11., 20.lpp.] Lai izveidotu šos plānus, ir jāapsver daudzi un dažādi faktori, tādēļ ir nepieciešama cilvēku grupa, kuras viens no uzdevumiem ir noteikt tūrisma attīstības stratēģiju – balstīties uz tūrisma esošo potenciālu – tā galvenajiem resursiem, esošajiem produktiem, pastāvošo pieprasījumu, kā arī tūrisma kā alternatīva nodarbošanās veida nepieciešamību. [11., 24.lpp.]
Tūrisma attīstības galvenie resursi:
Daba – maz pārveidota un daudzveidīga, relatīvi mazapdzīvota teritorija, kas dod neatkarību un brīvību tūristam.
Kultūra – tautu tradīcijas, nacionālie ēdieni, tautas svētki un kultūra, kas joprojām ir cienīta.
Vēsture – pilis un muižas, vēstures pieminekļi, teikas par notikumiem.
Cilvēki – viesmīlīgi, tradīciju un vēstures zinoši. [11., 13.lpp.]
Kad stratēgija tiek noteikta, tad jāsāk formulēt plāns, kas ir apdomāt attīstības priekšrocības, ekonomikas un infrastruktūras attiecības ar vietējiem iedzīvotājiem, izmantot vides analīžu mapes, sagatavot attīstības plānu infrastruktūrai un zemes izmantošanai u.c. [6., 214 - 215.p.] …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register