Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:668342
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.11.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 46 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Tūrisma resursi un tūrisma produkts    5
1.1.  Tūrisma resursi    5
1.1.1.  Tūrisma resursu klasifikācija pēc izcelsmes    5
1.2.  Tūrisma resursu iedalījums pēc tūrisma veida un ceļojuma mērķa    7
1.2.  Tūrisma produkts    11
2.  Ainažu pilsētas un tās lauku teritorijas tūrisma resursi    14
2.1.  Ainažu pilsētas un tās lauku teritorijas vispārīgs raksturojums    14
2.2.  APLT tūrisma resursi    15
2.2.  Dabas resursi    16
2.2.1.  Klimats    16
2.2.2.  Flora un fauna    17
2.2.3.  Ainažu pludmale    19
2.2.4.  Randu pļavas    20
2.2.5.  Salacas upe un krastos esošās ainavas    21
2.2.6.  Smilšakmens atsegumi, alas un citi ģeoloģiski ģeomorfoloģiski veidojumi    22
3.  APLT tūrisma produkti    23
3.1.  Transports    23
3.2.  Tūristu mītnes    25
3.3.  Jahtu tūrisms    27
3.4.  Ūdenstūrisms un ainavu vērošana    29
3.5.  Makšķerēšanas tūrisms un lašu vērošana    31
3.6.  Randu pļavu apskate un putnu novērošana    31
  Randu pļavas, kā starptautiskas nozīmes īpaši aizsargājama dabas vērtība, un putnu novērošana dod iespējas attīstīt izziņas tūrisma jomu    33
5.  Tūrisma resursu un novērtējums un ieteikumi tūrisma produktu attīstīšanai APLT    33
6.  Secinājumi un priekšlikumi    34
  Literatūras saraksts    38
  Pielikumi    40
Extract

1.1. Tūrisma resursi
Tūrisma attīstības pamats ir dabas un cilvēka radītie resursi, uz kuru bāzes tiek veidota tūrisma infrastruktūra un tūrisma produkts. Stratēģiski nozīmīgi ir tie tūrisma resursi, kurus attīstot un izmantojot, iespējams radīt konkurētspējīgu tūrisma produktu.
“Tūrisma ilgtspējīgas attīstības princips – tūrisma nozare tiek attīstīta, nodrošinot sabiedrības vajadzības, vienlaicīgi panākot, lai tūrisma izaugsmes tempi pārsniegtu vides piesārņojuma un resursu patēriņa tempus. Tūrisma resursi tiek saglabāti ilglaicīgai izmantošanai nākotnē, vienlaicīgi dodot labumu mūsdienu sabiedrībai” (12).
Ar tūrisma resursiem parasti saprot dabas, sociālo un kultūrvēsturisko vērtību sakopojumu, ko izmanto kā tūristu interešu objektus vai kas apmierina cilvēku atpūtas un rekreatīvās vajadzības (6). Tie salīdzinoši ir ierobežotā skaitā, bet kvalitātes ziņā ļoti dažādi, tādā veidā radot ekonomisko labumu, līdzīgi kā preces. Ekonomiskā ziņā tūrisma resursus varētu definēt kā tūrisma produkta ražošanas faktorus.
Tūrisma resursiem ir savas specifiskās īpatnības, tiem var būt izteikta sezonalitāte, kā arī tādas īpašības kā atraktivitāte vai pievilcība, unikalitāte, komforts.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1205175
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register