Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:414279
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.12.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Galvenās tūrisma tendences Eiropā un pasaulē    4
  Secinājumi    7
  Izmantotā literatūra    8
Extract

Saskaņā ar Eiropas Ceļojumu komisijas un Pasaules tūrisma organizācijas analīzi mārketinga attīstības tendences pasaulē ir šādas:
orientācija uz individuālo ceļotāju, grupu samazināšanās uz dažām personām,
mārketinga aktivitāšu saskaņošana ar vispārējām tūrisma attīstības tendencēm, piemēram, īsāki, bet biežāki ceļojumi vairākas reizes gadā,
informācijas pirms ceļojuma apjoma un kvalitātes paaugstināšanās,
valsts un pašvaldību lomas pieaugšana informācijas sniegšanā,
pieaugot informācijas tehnoloģiju attīstībai, strauja informācijas un rezervēšanas sistēmu u.c. e-pakalpojumu attīstība tūrisma nozarē.
Pēc Pasaules tūrisma organizācijas statistikas datiem, tūrisms ir pasaulē lielākais eksporta ienākumu avots, nozīmīgs darbavietu radītājs, kā arī svarīgs reģionālās un sociālās attīstības faktors. Tas valstīm nodrošina lielu ieņēmumu no nodokļiem un sniedz ievērojamu pienesumu to iekšzemes kopproduktā. Tūrisms sekmē liela apjoma ieguldījumu veikšanu infrastruktūras izveidē, kopumā apmierinot gan tūristu prasības, gan uzlabojot vietējo iedzīvotāju dzīves apstākļus.
Saskaņā ar Pasaules tūrisma organizācijas prognozēm, tūrisma apjoms pasaulē dažādu faktoru rezultātā turpinās pieaugt, divdesmit gadu laikā dubultojot pašreizējo apjomu. Dažādojoties tūrisma produkta pieprasījumam, par lielāko pasaules tūrisma galamērķi kļūs Eiropa (717 miljoni tūristu gadā), kurā jūtami pieaugs ekonomiski īpaši aktīvā Baltijas jūras reģiona, tai skaitā arī Latvijas, nozīme.
Kopš 1980to gadu tūrisma uzplaukuma starptautiskā tūrisma plūsma Eiropā ir dubultojusies. Eiropa ir visvairāk apmeklētais tūrisma reģions pasaulē, to apmeklē 60% no starptautiskajiem ceļotājiem pasaulē. Līdz 2020. gadam PTO prognozē starptautisko tūristu skaita palielināšanos par 3% katru gadu. Tomēr, palielinoties citu pasaules reģionu popularitātei, Eiropu kā galamērķi izvēlēsies 45.9% no visiem starptautiskajiem ceļotājiem.
Eiropas Savienībā ir vairāk nekā divi miljoni tūrisma uzņēmumu, kuros tiek nodarbināti 8 079 600 cilvēki. Tūrisma un ar tūrismu saistītajās nozarēs kopumā nodarbināti 21.5 milj. cilvēku, kas sastāda 12.9% no kopējā nodarbināto skaita. Tiek prognozēts, ka tūrismā tieši nodarbināto skaits 10 gadus pieaugs par 1.0% gadā, 2014 gadā sasniedzot 8 925 500 cilvēku.
Pašreiz Eiropas Savienības valstu iedzīvotāji ceļo galvenokārt pa ES teritoriju - pēdējos gados trīs ceturtdaļas ES pilsoņu nav ceļojuši ārpus ES. Jāņem vērā arī fakts, ka apmēram četras piektdaļas no Eiropas tūrisma veido brīvā laika pavadīšana, kas savukārt ietekmē tūrisma virzienu izvēli – tie dažādojas un parādās tendence izvēlēties individuālus atpūtas veidus.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register