Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:861472
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.11.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    3
  Summary    4
  Ievads    5
1.  Tūrisma reklāma kā tūrisma informācijas veids    6
1.1.  Tūrisma reklāma un tās mērķi    6
1.2.  Tūrisma reklāmas metodes    7
2.  Tūrisma informācijas centri, to iedalījums un darbība Latvijā    13
2.1.  Tūrisma informācijas centru klasifikācija un funkcijas    13
2.2.  Tūrisma informācijas centru izplatība un darbība Latvijā    14
3.  Latvijas pašvaldību mājas lapas internetā un to analīze    18
4.  Tūrisma informācija autotūristiem    24
  Secinājumi un priekšlikumi    32
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    35
Extract

Mūsdienu cilvēka dzīvē arvien ievērojamāku lomu ieņem informācijas plūsma, tādēļ arī valsts tūrisma tēla veidošanā un tūristu piesaistīšanā būtiska ir tūrisma informācijas pieejamība, kvalitāte, saprotamība, kā arī tekstuāla un vizuāla pievilcība.
Tūristu piesaistīšanā būtiska ir arī tūrisma infrastruktūra – viesnīcu skaits, kvalitāte un dažādi cenu līmeņi, dažādi pieejamie pakalpojumi, kā arī ceļi un to kvalitāte, turklāt nozīmīgs tūrisma infrastruktūras komponents ir kompleksa tūrisma informācijas zīmju un tūrisma informācijas nesēju (tajā skaitā elektronisko) sistēma, kas aptver visu valsts teritoriju.
Lai izpētītu tūrisma informācijas ievērojamo nozīmi tūristu piesaistē, kā arī valsts tēla veidošanā, gada projekta darba mērķis ir – izvērtēt dažādus tūrisma informācijas veidus un to īstenošanu Latvijā.
Darba mērķa sasniegšanai tiek aplūkota tūrisma reklāmas un tās metožu pielietojums Latvijas tūrisma pakalpojumu tirgū, analizēti tūrisma informācijas centru veidi un funkcijas, kā arī tiek izvērtēta to darbība Latvijā, izpētīta Latvijas pašvaldību mājas lapās internetā ietvertā informācija, kā arī izvērtēta autotūristiem pieejamā tūrisma informācija uz Latvijas ceļiem.
Darbs ir iedalīts četrās plašās nodaļās, kam seko secinājumi un priekšlikumi tūrisma informācijas efektivitātes palielināšanai Latvijā.

Informācija ieņem arvien būtiskāku lomu mūsdienu cilvēka dzīvē, un tās pieejamībai, kvalitātei, saprotamībai, kā arī pievilcīgam tās izvietojumam nereti ir izšķiroša loma, motivējot cilvēku kaut ko darīt, kaut ko izvēlēties un – doties uz kādu pilsētu vai valsti.
Mūsdienās visā pasaulē un arī Latvijā strauji pieaug e-tūrisma īpatsvars un tūrisma pārdošanas apjomi internetā – arvien lielāka daļa potenciālo tūristu izmanto internetu informācijas meklēšanai, ceļojumu rezervēšanai un apmaksai. Tādēļ arī Latvijas tūrisma nozares konkurētspējas priekšnoteikums Eiropas tūrisma tirgū ir Latvijas reprezentācija internetā, e-tūrisma piedāvātās iespējas. Lai panāktu veiksmīgu tūristu piesaisti, ir svarīgi, lai informācija par piedāvātajām tūrisma iespējām būtu ērti pieejama un aktuāla. Internets ir vislabākais līdzeklis, lai to sasniegtu, jo tas piedāvā tiešu komunikāciju plašā mērogā un sniedz iespēju Latvijas tūrisma produktus salīdzināt ar citu valstu piedāvājumu, sniedz reālāku priekšstatu par ceļojuma galamērķi, kā arī informācija tūrisma portālā var būt daudz aktuālāka nekā tūrisma ceļvežos un bukletos, jo tiek regulāri papildināta un atjaunota. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register