Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:928025
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.06.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3
1)  Tūrisma definīcija    3
2)  Tūrisma iedalījums    4
3)  Tūrisms kā produkts    4
4)  Ceļojuma būtība    5
5)  Tūrisma galamērķis    6
2.  Tirgus izpēte un statistika    6
1)  Tūrisma attīstības prioritātes Latvijā    7
2)  Latvijas tūrisma produkta attīstības perspektīvas    8
3)  Starptautiskais tūrisma tirgus    8
3.  Tūrisma firmu darbība (4.tabula)    10
4.  Latvijas ceļotāju skaits... (5.tabula)    10
5.  Apkalpoto personu ceļojumu motīvi (6.tabula)    12
6.  Valstis, uz kurām... (7.tabula)    13
6.  Secinājumi    14
7.  Izmantotā literatūra    15
Extract

Tūrisma iedalījums

Tūrismu iedala pēc vairākiem kritērijiem. Pirmais no tiem ir – pēc pārvietošanās telpas tūrismu iedala vietējā (Latvijas iedzīvotāju tūrisms Latvijā) un starptautiskajā tūrismā, t.i., ārpus valsts robežām. Otrs kritērijs – pēc darbības rakstura tūrismu iedala aktīvajā (tūrisma veids, kurā tūrists visas nepieciešamās darbības veic pats), rekreatīvajā (mērķis ir atjaunot cilvēka fizisko un garīgo potenciālu), dabas tūrismā, sporta un kultūras tūrismā.
Tūrisma funkcijas ir ļoti plašas, tāpēc tūrismu nosacīti varētu iedalīt vairākos pamatvirzienos – pamatpakalpojumos. Pirmais – ceļojuma plānošana, kurā jāievēro tādi būtiski faktori kā ceļojuma galamērķis, transportlīdzekļu veids, ceļojumu maršruts, pakalpojumu cena un nomaksas kārtība u.c. Otrais – transports un tā rezervēšana. Transports ir tūrisma viens no galvenajiem piedāvātajiem pakalpojumiem. Kā trešo varētu minēt vīzas un to formatēšanu.

Tūrisms kā produkts

Lai aplūkotu tūrismu kā produktu, tas jādara pēc konkrētām īpašībām. Pirmā īpašība, kam jāpievērš uzmanība, ir tā, ka tūrisms ir drīzāk pakalpojums, nevis taustāma lieta. Šī pakalpojuma daba rada zināmas grūtības tiem, kuru darbs ir pārdot tūrismu. Iespējamais pircējs to nevar pārbaudīt kā, piemēram, veļasmašīnu, radioaparatūru vai citu ilgtermiņa preci. Kompleksā ceļojuma pirkšana ir riskants ieguldījums, kas ietver lielu uzticēšanās pakāpi no pircēja puses, jo vairāk tāpēc, ka brīvdienu ceļojums ir viens no dārgākajiem gada pirkumiem.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register