Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
4,99
You save:
0,85 (17%)
Discounted price*:
4,14
Purchase
Add to Wish List
ID number:933353
Author:
Evaluation:
Published: 07.06.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 27 units
References: Used
Extract

Ceļošana un tūrisms ir aizrāvis cilvēkus jau no seniem laikiem. Arī šobrīd pasaulē, par vienu no perspektīvākajām nozarēm uzskata tūrismu, kas strauji attīstoties arvien vairāk vilina cilvēkus ceļot un iepazīt labāk gan savas valsts, gan citu valstu kultūru, dzīvesveidu un tradīcijas. Daudzu gadu garumā, attīstoties tūrismam, ir izveidojušies un izdalīti ļoti daudz un dažādi tūrisma veidi un jēdziena “tūrisms” definējumi, kas saglabājot savu būtību, tomēr katrā valstī tiek definēti atšķirīgi.
Jēdziena „Tūrisms” definējums
Vārds „Tūrisms” ir radies Anglijā, kur 1811. gadā žurnālā „Sporting Magazine” sāka lietot šo vārdu līdzšinējā „ceļotāja” vietā. „Pats vārds radies no franču valodas tour, kas nozīmē pastaiga, brauciens” [5., 6]. Laika gaitā definējums ir izplatījies un ienācis arī Latviešu valodā, ieguvis plašāku nozīmi, un pašlaik ar to tiek saprasts veselu pasākumu komplekss, kas nodrošina viena cilvēka vai cilvēku grupas pārvietošanos pa savu valsti vai citām valstīm, ar dažādiem mērķiem un nolūkiem.
Precīzi definēt jēdzienu „tūrisms”, visas pasaules mērogā nav iespējams, jo attīstības procesā jēdzienam „tūrisms” ir radušies ļoti daudz un dažādi skaidrojumi, kā rezultātā pasaulē pastāv dažādas tā definīcijas. Tas izskaidrojams ar to, ka katrs cilvēks jēdzienu “tūrisms”, kaut nedaudz, bet saprot un uztver savādāk - vieni to saprot kā brīvā laika pavadīšanu ārpus pastāvīgās dzīvesvietas, citi kā īpašu iedzīvotāju pārvietošanās veidu, saimniecības nozari, ceļojuma, atpūtas veidu, piedzīvojumu meklēšanu, darbu utt, Neskatoties uz to, ka jēdzienam „tūrisms” ir daudz skaidrojumu un autori to interpretē dažādi - tūrisma definīcijas būtība un nozīme nemainās.
Tā kā tūrisma nozare ir ar pieprasījumu pamatots jēdziens, mūsdienās tiek izdalīti un aprakstīti daudz un dažādi tūrisma veidi, formas un tipi, kas cilvēkiem dod ļoti plašas tūrisma izvēles un iespējas. Tūrisma veidi, formas un tipi tiek klasificēti atbilstoši cilvēku prasībām “tas kā tūrisms tiek klasificēts nosaka nevis ražotājs, bet pircējs jeb viesis” [13.,102]. …

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Tūrisma nozares attīstība Latvijā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/933353

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register