Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:495259
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.07.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 18 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mārketinga teorētiskie aspekti    5
1.1.  Mārketinga analīze    7
1.1.1.  Mārketinga pamatelementi    9
1.2.  Tirgus segmentēšana    11
2.  Viesnīcas „Club 1934” apraksts    14
2.1.  Viesnīcas servisa un pakalpojumu saraksts    14
2.2.  Viesnīcas „Club1934” SVID analīze    15
2.3.  Viesnīcas „Hotel 1934”tirgus segmentēšana    17
2.4.  Konkurenti    20
2.5.  Klientu aptaujas    21
  Secinājumi un priekšlikumi    25
  Literatūras saraksts    26
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
• Pārliecinošs vairums viesnīcas viesu ir apmierināti ar saņemto pakalpojumu, kas liecina, ka pakalpojuma kvalitāte ir augsta.
• Viesnīca nodrošina daudz darbavietas, kas savukārt, ir ļoti nozīmīgi gan valsts sociālajās, gan ekonomiskajās sistēmās.
• Attīstoties Latvijas ekonomikai, arī viesnīcai club „1934” parādīsies lielākas iespējas attīstīties.
• Viesnīca piedāvā samērā šauru pakalpojumu klāstu. Trūkstošais tiek aizstāts ar sadarbības līgumiem
• Tāda tipa viesnīca ir vienīgā Ogrē, tātad viņai praktiski nav konkurentu šeit,
• Viesnīcas iekšējā struktūra ir ļoti organizēta un sakārtota
• Viesnīcai ir lieliska atrašanās vieta, kas piesaista ārzemju tūristus
• Pakalpojumu cenas ir atbilstošas pakalpojuma kvalitātei un pieņemamas viesiem
• Viesnīcas restorānam vajadzētu domāt par pārmaiņām
• Viesnīca piedāvā salīdzinoši maz atrakciju priekš visiem, ņemot vēra, ka viesnīca atrodas tādā vietā.
• Katru gadu viesnīca attīstās, ievērojot klientu vēlmes, piemēram pirms diviem gadiem nebija pieejami kondicionieri par, ko klientu sūdzējās, kas tagad ir izlabots.

Darba autors piedāvā sekojošus priekšlikumus pēc mārketinga anazlīzes viesnīcā „Club 1934”:
• Nepieciešams uzlabot pakalpojumu sniegšanas kvalitāti 1 gada laikā, sākot ar 1.Janvāri, viesnīcas direktorei, izmaksās 5000Ls un dos apgrozījuma palielināšanu uz 10%.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,48 €
Work pack Nr. 1333274
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register