Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:491322
 
Evaluation:
Published: 20.12.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Par tūroperatoru un tūrisma aģentūru darbību, galvenajām iezīmēm, nepilnībām, to novēršanu   
  Tūroperatoru un tūrisma aģentūru nozīmīgums, sadarbība, loma tirgū   
  Universālais vairs nepastāv   
  Statistikas dati. Tabula   
  Sabiedrībā aktuālākās problēmas   
Extract

Secinājumi.
Apskatot dažādus rakstus gan profesionālos, gan analītiskos, gan plašus masu saziņas līdzekļus, var secināt ka galvenās problēmas Tūroperatoru un tūrisma aģentūru darbībā ir saistītas ar dominēšanu tirgū. Tūroperatoriem vajadzētu vairāk uzklausīt tūrisma aģentūru ieteikumus, jo tieši tūrisma aģentūras darbojas kā mazumtirgotājs, un tām ir lielāks kontakts ar produkta patērētājiem. No informācijas avotiem var secināt ka vislabākais variants ,skatoties no klienta puses gan cenas ziņā, gan pakalpojumu kvalitātes ziņā, būtu tūroperatoru un tūrisma aģentūru apvienošanās, kas varētu notikt konkursa kārtībā atlasot labākās savas nozares organizācijas. Taču realitāte ir tāda ka uzņēmumi ir katrs par sevi un neviens nevēlas apvienoties ar konkurentiem, kā rezultātā tirgus ir ļoti piesātināts un patērētāji sāk pievērsties pie pašu plānotiem ceļojumiem, izvairoties no starpnieku pakalpojumiem. Sekas šādai darbībai varētu būt tādas ka paliks tikai dažas aģentūras un daži operatori kas organizē biznesa ceļojumus un masu tūrisma braucienus. Kā arī organizācijām, pirms produkta pārdošanas vajadzētu ievākt 100% patiesu informāciju par piedāvāto pakalpojumu, jo mūsdienās finansiālie apstākļi ir tādi kādi tie ir , un katrs uztraucoties par sava maciņa biezumu un iespējām kuras var atļauties, cilvēki sāk interesēties un pastāvēt uz savām patērētāju tiesībām ,kas savā ziņā ir kā stimuls gan aģentūrām ,gan operatoriem veidot paketi tā kā tā tiek aprakstīta. Visu šo problēmu novēršanai, protams , vajadzīgs laiks un finanses, taču racionāli domājot un sistēmu sakārtojot ieguvēji būtu visi.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1310002
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register