Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:285956
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.02.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 30 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Apzīmējumu saraksts    5
  Ievads    6
  Teorētiskā daļa    8
1.  Televīzija kā medijs    8
2.  Televīzijas skatīšanās izvēles motīvi un paradumi    10
2.1.  Vajadzību un apmierinājuma teorija    10
2.2.  Vajadzības motivācijas pamatā    13
2.3.  Aktīvās auditorijas loma un ietekme uz medijiem    14
3.  Cilvēka attīstības posmi un to raksturojums    16
3.1.  Ē.Ēriksona cilvēka attīstības fāzes    16
4.  Izmantotās pētniecības metodes    18
4.1.  Kvalitatīvā kontentanalīze    18
4.2.  Aptauja    20
4.3.  Intervija    22
5.  Kvalitatīvās kontentanalīzes rezultāti    24
6.  Aptaujas datu analīze    27
7.  Intervijas analīze    32
  Secinājumi un rezultāti    34
  Izmantotās literatūras saraksts    36
  Pielikumi    38
Extract

Secinājumi un rezultāti
Darba sākumā izvirzītais mērķis - apgūt teorētiskās nostādnes un veikt kvalitatīvu
satura analīzi izvēlētajiem raidījumiem, kā arī auditorijas izpēti un sniegt tās vispārēju
raksturojumu, tādējādi nosakot izmantošanas un apmierinājuma aspektus – ir sasniegts.
Darba ietvaros tika izmantotas trīs pētniecības metodes – sākotnēji tā bija raidījuma
„Māmiņu klubs” kvalitatīvā kontentanalīze, kuras ietvaros tika apskatīti 24 raidījumi, tai
sekoja aptauja, kurā piedalījās 81 respondents vecumā no 18 līdz 44 gadiem, bet kā pēdējā
tika veikta intervija ar „Māmiņu kluba” pārstāvi Sandru Līvmani.
Apkopojot rezultātus, tika veikti secinājumi:
1. TV kā medijs spēj sniegt informāciju, izklaidēt un izglītot, apmierinot
auditorijas noteiktas vēlmes un vajadzības. Tāpat arī raidījums „Māmiņu klubs”
sniedz informāciju jaunajiem un topošajiem vecākiem par tēmām, kas viņiem ir
aktuālas un svarīgas.
2. Tēmas, kas tiek atspoguļotas „Māmiņu kluba” sižetos, visbiežāk aptver
māmiņu skaistumkopšanu un veselību, un salīdzinoši mazāk tieši bērnu veselību,
aprūpi un attīstību, tādējādi veicinot auditorijas neapmierinātību ar to.
3. Pēc veiktās raidījumu kvalitatīvās kontentanalīzes, kā arī aptaujas
datiem, atsaucoties uz sociālās realitātes konstruēšanas teoriju, tika secināts, ka
raidījums pārsvarā atspoguļo lietas tikai pozitīvā aspektā, aizmirstot par to, cik ļoti
svarīgi ir informēt arī par negatīvajām lietām, kuras uztrauc katru no vecākiem.
4. „Māmiņu kluba” aptaujāto respondentu vidējais vecums ir 24 gadi un
viņu bērnu vidējais vecums – 2,3 gadi, kas norāda uz to, ka nepieciešams daudz
vairāk aplūkot tēmas par šo vecumposmu līdz par skolas vecumam, to pierāda arī
respondentu izteiktā kritika par raidījuma saturu. Lielākā daļa (38%) ir
nodarbinātas personas publiskajā sektorā, 28% ir mājsaimnieces, 15% studenti,
raidījumus visbiežāk izvēlas skatīties aptuveni 1 – 2 reizes mēnesī, galvenokārt TV
(73%) vai internetā (21%). 65% aptaujāto respondentu nepiedalās „Māmiņu
kluba” rīkotajās aktivitātes, bet viena no populārākajām aktivitātēm (14%) ir tēmu
ievietošana un / vai komentēšana interneta vietnē www.maminuklubs.lv .…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1249264
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register