Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:774309
 
Evaluation:
Published: 23.05.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mārketings    4
2.  Reklāma    5
3.  Bites piedāvātie pakalpojumi    6
4.  Pētniecības metode    7
5.  Bites reklāmas ietekme uz mobilo sakaru lietotāju izvēli    8
  Secinājumi    10
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    11
  Pielikums. Anketa.    12
Extract

SECINĀJUMI
1. Tirgus ir vieta, kur satiekas divi tirgus dalībnieki – pircējs un pārdevējs.
2. Mārketinga galvenais uzdevums ir ieinteresēt pircēju un ietekmēt viņa rīcību tirgū.
3. Katras veiksmīgas uzņēmējdarbības pamatā ir progresīvas mārketinga aktivitātes, kuras interesē abas puses- gan pircēju, gan pārdevēju.
4. Reklāma ir preces aktualizēšana ar mediju palīdzību. Tā uzsver preces pozitīvās puses.
5. Bites kompānija plaši informē mobilo sakaru lietotājus ar dažādu mediju palīdzību- gan televīzijas reklāmām, gan interneta mājas lapu.
6. Liela daļa mobilo sakaru lietotāju ir tieši Bites klienti.
7. Bites kompānija ar reklāmu palīdzību ir panākusi daudzu klientu pāreju no sava vecā operatora uz Bites tīklu.
8. Bites reklāmas pietiekami plaši informē par pieejamajiem tarifu plāniem.


Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register