Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:645737
 
Evaluation:
Published: 20.01.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmējdarbības vide    4
2.  Konkurences vide    5
3.  SIA „Mežam un dārzam”    7
3.1.  Par SIA „Mežam un dārzam”    7
3.2.  Veikala SIA „Mežam un dārzam” Madonā konkurences vide    7
  Secinājumi    8
  Izmantotās literatūras saraksts    9
Extract

Ievads
Šī referāta tēma ir uzņēmējdarbības vides aktualitātes – konkurences vides ietekme uz SIA „Mežam un dārzam”. Šī tēma ir aktuāla, jo daudzi uzņēmumi sekmīgi apmierina tirgus pieprasījumu, bet nespēj izsekot vides izmaiņām. Tas var būt par iemeslu konkurētspējas zaudēšanai, kas var novest uzņēmumu līdz situācijai, kad jāatstāj tirgus. Uzņēmējdarbības attīstība stipri ietekmē kopējo valsts ekonomisko izaugsmi. Uzņēmējdarbībai ir jābūt tādai, lai veicinātu, nevis bremzētu to attīstību, tāpēc uzņēmējdarbības vides uzlabošana ir viens no galvenajiem valsts uzdevumiem. Pirms komercdarbības uzsākšanas uzņēmējam jāizlemj, kāda tipa uzņēmums viņam būs vispiemērotākais. Šī izvēle ir atkarīga no vairākiem faktoriem: pieejamiem resursiem, uzņēmējdarbības veida, dibinātāju skaita, esošās likumdošanas un citiem faktoriem.
Uzņēmējdarbības vides tieši vai netieši ietekmē ikvienu uzņēmumu, līdz ar to vajag rūpīgi pievērst uzmanību un veltīt laiku tās izpētei. Neviens uzņēmums, firma vai organizācija nedarbojas izolēti, pati par sevi. Tās visas darbojas apkārtējā vidē un ir pakļautas dažādu faktoru ietekmei.
Referāta mērķis ir noskaidrot uzņēmējdarbības vides aktualitātes.
Darbā ir apskatītas tēmas par to kas ir uzņēmējdarbības vide, kas ir konkurence un kā tā ietekmē uzņēmuma darbību, kā arī ir apskatīta uzņēmuma SIA „Mežam un dārzam” darbības sfēra, un konkurences ietekme uz šī uzņēmuma tālāku attīstību.
Referāta izstrādē tikai izmantoti tādi literatūras avoti, kā – A. Vedļa „Uzņēmējdarbības kurss”, I. Slavinska „Uzņēmējdarbības plānošana un kontrole” , kā arī vairāki interneta resursi.

1. Uzņēmējdarbības vide
Uzņēmējdarbībā nekas nav patstāvīgs. Nemitīgi mainās tirgus, uzņēmēja darbības apstākļi, pašu uzņēmēju uzvedība. Uzņēmējdarbības subjekti, būdami viens no otra atkarīgi un viens otru iespaidodami, rada attiecīgu sabiedrisko situāciju, kuras apstākļi vai nu provocē uzņēmējdarbības bumbu, vai otrādi – izsauc atplūdus, citiem vārdiem, nosaka uzņēmēja darbības pozīciju, rīcības metodes un līdzekļus. Ja uzņēmējs nevar adaptēties tajā vidē, kurā darbojas, viņš neizbēgami kļūs par tās izmaiņu upuri.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1117641
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register