Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:719937
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.07.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Saturs    5
  Ievads    6
1 1.  Uzņēmējdarbības vides teorētiskie aspekti    8
1.1 1.1.  Uzņēmuma ārējā vide    8
1.1.1  Netieši ietekmējošā ārējā vide    8
  Netieši ietekmējošā ārējā vide    8
1.1.2  Tieši ietekmējošā ārējā vide    11
  Tieši ietekmējošā ārējā vide    11
1.2 1.2.  Uzņēmuma iekšējā vide    15
1.3 1.3.  Uzņēmuma iekšējās un ārējās vides analīzes metodes    19
2 2.  Uzņēmuma „X” vides raksturojums    21
2.1 2.1.  SIA „X” makrovides analīze    21
2.1 2.2.  SIA „X” mikrovides analīze    28
2.3.  Uzņēmuma iekšējā vide    34
2.2 2.4.  Uzņēmuma SVID analīze    39
  Secinājumi un priekšlikumi    42
  Nobeigums    44
  Katra uzņēmuma darbībā tieši uzņēmējdarbības vide ir noteicošais faktors, kas ietekmē uzņēmuma darbību, attīstību, klientu loku un nākotnes perspektīvas. Uzņēmuma konkurētspējas un tirgus pozīcijas noturēšanai, nepieciešams ieguldīt plānveidīgu, regulāru un kvalificētu darbu pie vides analīzes, kas sevī ietver iekšējās un ārējās vides analīzi, kā arī nopietnu darbu ar personālu, kas sevī ietver anketēšanu, pārrunas, klimata izvērtēšanu, motivācijas līmeņa noteikšanu un stimulēšanu    44
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    45
Extract

Kvalifikācijas darba tēma ir „Uzņēmējdarbības iekšējās un ārējās vides faktoru analīze uzņēmumā X”. Darba tēma tika izvēlēta, lai iepazītu un dziļāk izpētītu uzņēmuma ārējo un iekšējo vidi un tādējādi palīdzētu uzņēmuma vadībai virzīties uz pareizu lēmumu pieņemšanu sarežģītajā tirgus situācijā. Kā teicis Sers Artūrs Konans Doils, milzīga kļūda ir teorizēt, pirms iegūta informācija.
Jebkurš uzņēmums, lai īstenotu savus mērķus, veic dažādas darbības.
Savā būtībā uzņēmējdarbības vide ir galvenais elements, kas nosaka uzņēmuma dzīvotspēju un attīstību.
Patreizējos ekonomiskajos apstākļos, kad tirgus vide mainās lielā ātrumā un valda spriedze par nezināmo rītdienu, nepieciešamība saņemt aktuālu tirgus informāciju ir lielāka nekā jebkad agrāk. Lai uzņēmums varētu veiksmīgi eksistēt, ir labi jāpārzina un jākontrolē gan tā iekšējā, gan ārējā vide. Uzņēmuma darbības iekšējās un ārējās vides profesionālas analīzes trūkums ir liels risks jebkuram uzņēmumam, un līdz ar to apšaubāms ir arī uzņēmumā pieņemto lēmumu pamatojums.
Vispārīgā nozīmē uzņēmējdarbības vidi var iedalīt divās daļās: ārējā vide un iekšējā vide. Ārējā vide aptver visu, kas notiek ārpus uzņēmuma, iekšējā vide – tos aspektus, kas pastāv uzņēmuma iekšienē. Bieži vien uzņēmumi daudz lielāku uzmanību pievērš ārējai, nevis iekšējai videi, tomēr abas ir vienlīdz nozīmīgas.
Kvalifikācijas darba mērķis ir izpētīt un analizēt iekšējo un ārējo vidi uzņēmumā „X” un izstrādāt priekšlikumus efektīvas uzņēmuma darbības vides nodrošināšanai.
Lai sasniegtu uzstādīto mērķi, autore izvirzīja sekojošus uzdevumus:
1.Izpētīt teorētisko literatūru par uzņēmējdarbības iekšējo un ārējo vidi;
2.Raksturot iekšējo un ārējo vidi sabiedrībā ar ierobežotu atbildību „X”;
3.Apkopot rezultātus, izdarīt secinājumus un izstrādāt priekšlikumus, kas sekmēs uzņēmuma darbību nākotnē.
Kvalifikācijas darba izstrādāšanā izmantota teorētiskā literatūras analīzes, statistiskās un grafiskās analīzes metode, kā arī veikts autores pētnieciskais darbs, balstoties uz kuru noslēgumā tiek izdarīti secinājumi un sniegti priekšlikumi.
Darba mērķa un izvirzīto uzdevumus sasniegšanai tika izmantoti vietējo un ārzemju autoru darbi, mācību literatūra, statistikas dati, likumdošanas normatīvie akti, publikācijas internetā un SIA „X” nepublicētie materiāli. Pārsvarā izmantoti materiāli, kas satur informāciju par patreizējo ekonomisko, demogrāfisko, sociālkultūras stāvokli Latvijā, patērētājiem, kā arī konkurentiem.
Kvalifikācijas darbs sastāv no divām daļām – teorētiskā izklāsta par ārējās un iekšējās vides faktoriem, kurš balstās uz informāciju no literatūras, interneta resursiem, un no praktiskās daļas – ārējās un iekšējās vides pētījuma un analīzes konkrētajā uzņēmumā – sabiedrība ar ierobežotu atbildību „X”.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1127502
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register