Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:601633
 
Evaluation:
Published: 25.03.2002.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  ORGANIZĀCIJAS VIDES BŪTĪBA    4
2.  ORGANIZĀCIJAS IEKŠĒJĀ VIDE    7
2.1.  Mērķi    7
2.2.  Darbinieki    8
2.3.  Struktūra    11
2.4.  Darba kultūra    12
2.5.  Tehnoloģija    13
3.  ORGANIZĀCIJAS ĀRĒJĀ VIDE    15
3.1.  Tieši ietekmējošā ārējā vide    16
3.1.1.  Piegādātāji    16
3.1.2.  Likumdošana    16
3.1.3.  Sabiedriskās organizācijas    18
3.1.4.  Konkurenti    19
3.1.5.  Patērētāji    21
3.2.  Organizāciju netieši ietekmējošā ārējā vide    22
3.2.1.  Ekonomiskā vide    22
3.2.2.  Sociālkulturālās attiecības    24
3.2.3.  Valsts politika    26
3.2.4.  Zinātnes un tehnikas progress    27
3.2.5.  Starptautiskās attiecības    28
4.  ORGANIZĀCIJAS UN TĀS VIDES SAVSTARPĒJĀS ATTIECĪBAS    30
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    37
  IZMANTOTAS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    40
Extract

Pēdējos desmit gados Latvijā, kā arī visā bijusī PSRS teritorijā strauji attīstās visāda veida uzņēmējdarbība. Sākumā, pārejas periodā, uzņēmējdarbības uzsākšana notika bez gandrīz jebkādiem pētījumiem, jo cilvēkiem, kuri mēģināja organizēt savu biznesu nebija gandrīz nekādas ekonomiskās izglītības, vai pat priekšstata par to kā pareizi organizēt uzņēmumu, lai tas veiksmīgi darbotos un attīstītos. Tāpēc bieži dzirdam stāstus par cilvēkiem, kuri zaudēja visu, mēģinot uzsākt uzņēmējdarbību. Tagad “mežonīga” kapitālisma laiks gandrīz ir pagājis. Trešās tūkstošgades sākumā mūsu uzņēmēji un topošie biznesmeņi ir sapratuši, ka uzņēmuma veiksmīga darbība nav atkarīga tikai no viņu personīgiem uzņēmējspējām, bet no liela daudzuma faktoru, kuri veido uzņēmuma vidi. Un ļoti svarīgi ir izpētīt šo vidi pirms uzņēmējdarbības uzsākšanas un arī visu laiku sekot tās izmaiņām.
Galvenais darba mērķis ir apskatīt uzņēmējdarbības vides būtību, elementus un ietekmi uz konkrētiem uzņēmumiem. Izvirzīta mērķa sasniegšanai, darbā risināmie uzdevumi varētu būt šādi:
dot vispārējo uzņēmējdarbības vides jēdzienu;
apskatīt iekšējās un ārējas vides elementus un faktorus;…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register