Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:946543
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.09.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Extract

Savā darbā es apskatīju tēmu “ Uzņēmējdarbības vides analīze”. Jebkura organizācija, īstenot savus mērķus, savā darbībā veic dažādas darbības. Taču pildot mārketinga funkcijas un īstenojot mārketinga mērķus, tajā pat laikā ir jāņem vērā arī ražošanas, finansu, grāmatvedības un citas darbības. Tā veidojas uzņēmuma vides analīze.
Lai labāk izprastu sava darba tēmu, veicu uzņēmuma “P” vides analīze. Būvfirma “P” nodarbojas ar celtniecības un remonta darbu veikšanu. Uzņēmums tika dibināts 1993.gada 29.jūlijā un tas ir sabiedrība ar ierobežotu atbildību, kas izveidota uz tās dibinātāju pieņemto statūtu pamata. Sabiedrībai ir savs statūtu fonds, kas veidots no tās dalībnieku ieguldīta īpašuma, kapitāla daļām. Galvenais sabiedrības darbības mērķis - sistemātiska uzņēmējdarbība un kapitāla ieguldīšana, kas virzīta uz pakalpojumu sniegšanu, preču ražošanu, realizāciju un attīstību. Galveno uzmanību savā darbībā uzņēmums pievērš celtniecībai, jo tā izpaužas kā līdzdalība LR vajadzību apmierināšanā pēc pakalpojumiem.
Jebkura organizācija, īstenot savus mērķus, savā darbībā veic dažādas darbības. Taču pildot mārketinga funkcijas un īstenojot mārketinga mērķus, tajā pat laikā ir jāņem vērā arī ražošanas, finansu, grāmatvedības un citas darbības. Tā veidojas uzņēmuma iekšējā vide.
Organizācija darbojas konkrētos tirgus apstākļos. Tas nozīmē, ka tas vadības lēmumu pieņemšana ir atkarīga arī no ārējās vides faktoriem, kuru iedarbe ir ļoti dažāda. Visus ārējos faktorus var iedalīt: labvēlīgos un nelabvēlīgos. Tātad praktiskajā darbība nākas gan izmantot to pozītivu ietekmi, gan pārvērt negatīvo ietekmi.
Uzņēmuma vide ir organizācijas darbību ietekmējošo labvēlīgo un nelabvēlīgo faktoru kopums, kuri izraisa nepieciešamību tos izmantot vai pārvarēt, lai īstenotu uzņēmuma mērķus.

Uzņēmuma ietekmējošas iekšējas vides faktori ir:
1.institucionālais menedžments;
2.finanses
3.zinātne un pētniecība
4.piegāde
5.ražošana
6.grāmatvedība

Mārketinga ārējas vides faktorus atkarībā no to ietekmes iespējām ir lietderīgi iedalīt divās grupās.
Pirmajā grupā apvienoti faktori, kas tieši ietekmē uzņēmumu darbību. Citiem vārdiem, ar tiem faktoriem uzņēmuma mārketings saskaras pat savā kārtējā darbībā.

Uzņēmuma tiešās ietekmes ārējas vides faktori ir:
1.piegādātāji
2.starpnieki
3.pircēji
4.konkurenti
5.sabiedriskās organizācijas, prese jeb saskares auditorija
6.likumdošana

Otrajā grupā apvienoti uzņēmuma ārējas vides faktori, kas netieši ietekmē uzņēmumu darbību. Ar šiem faktoriem uzņēmumu mārketings nesaskaras savā kārtējā darbība, tomēr tie ir jāņem vērā, veicot stratēģisko plānošanu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register