Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:326319
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.09.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmējdarbības vides teorētiskie aspekti    5
1.1.  Uzņēmuma ārējā vide    6
1.2.  Uzņēmuma iekšējā vide    9
1.3.  Uzņēmuma iekšējās un ārējās vides analīzes metodes    12
2.  SIA ”EONIKA89” vides raksturojums    15
2.1.  Uzņēmuma ”EONIKA89” iekšējā vide    16
2.2.  Uzņēmuma ”EONIKA89” ārējā vide    18
2.3.  Uzņēmuma ”EONIKA89” SVID analīze un stratēģija    20
  Secinājumi un priekšlikumi    22
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    24
  Pielikumi    26
Extract

4 SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Pētot un analizējot uzņēmuma SIA „EONIKA89” iekšējās un ārējās vides analīzi, kā arī izmantojot literatūru un citos avotos publicētos materiālus, darba autore nonākusi pie sekojošiem secinājumiem:
1. SIA „EONIKA89” ir firma, kas nodarbojas ar mājas tekstila preču ražošanu un pārdošanu gan Latvijā gan ārpus tās.
2. Uzņēmums ir stabilizējies savā jomā un spēj piesaistīt klientus.
3. Dotajā uzņēmumā augstākā līmeņa vadības sastāv no 4 cilvēkiem – valdes locekļa (direktores), direktores vietnieka, mārketinga menedžeres un galvenās grāmatvedes.
4. Uzņēmumā “EONIKA89” tikai valdes loceklis ir tiesīgs izvirzīt uzņēmuma mērķus, noteikt tā misiju, darbības virzienus, stratēģiju, plānus, to sasniegšanu un izstrādāto plānu izpildi.
5. Uzņēmuma darba organizācija ir konkrēti izstrādāta un paliek nemainīga.
6. Uzņēmumā visi līgumi ir uz nenoteiktu laiku un darba līgumā tiek iekļauta personīgā informācija par darba ņēmēju, vispārīgi noteikumi, darbinieka pienākumi, darbinieku civiltiesiskā atbildība, darba devēja pienākumi, darba laika organizācija, atvaļinājums, darba līguma laušanas un grozīšanas kārtība.
7. No SVID analīzes var secināt, ka uzņēmumam ir pietiekoši daudz pozitīvu iekšējās vides faktoru, kā piemēram, izdevīga atrašanās vieta, aktīvi pircēji, savukārt negatīvais iekšējās vides faktors ir reklāmas trūkums, kas kavē jaunu klientu piesaisti

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1340780
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register