Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:162959
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.05.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Sandera sabiedrība ir ienesīga starptautiska akciju sabiedrība, kas atrodas Sanfrancisko. Tā pieņēma darbā neatkarīgu kapitālieguldījumu baņķieri Parīzē Paulu Jansenu 1983. gadā, lai pārdotu viņa franču meitas uzņēmumu Priard SA. Priardam piederēja preču tirgi 37 miljonu franču franku lieli. Saimniecības tīrīšanas preces tika pārdotas galvenokārt vienkāršajai tautai. Uzņēmums cieta zaudējumus divus pēdējos gadus, neskatoties uz būtisku pieaugumu apgrozījumā. Finanšu gadā, kas beidzās 1983. gada jūnijā Priard vadība nesagaidīja apgrozījuma pieaugumu salīdzinot ar iepriekšējā gada pārdošanas apjomu (skatīt pielikumu).
Jansens sagatavoja aprakstošu memorandu par Priard un prezentēja to apmēram ducim pircēju kandidātu, kas darbojās tajā pašā nozarē. Nevienam neizrādot nopietnu interesi no sabiedrības, paziņoja šādus iemeslus:
Priard piederēja slikti pazīstamas preču zīmes.
Vairākums Priarda pārdoto produktu tika balstīti uz paradiklorobenzīnu, naftu izmantoja, lai veidotu naftalīna bumbiņas (pret kodēm) un dezodoranta blokus, kuru ilgtermiņa perspektīvas bija tirgus krišanās. Bez tam tās bija preces ar zemu vērtību un augstām materiālu izmaksām. Tur bija tikai divi Francijas izejmateriālu piegādātāji – abas ļoti lielas sabiedrības, kas brīvi varēja paaugstināt savas cenas. Nepastāvīgā naftas cena padarīja Priard viegli ievainojamu. Kopš valdība ieviesa noteiktu cenu pārdotajām precēm, sabiedrība atturējās no savu cenu paaugstināšanas pat ja materiālu izmaksas paaugstinājās pēkšņi;
Faktiski visi Priard produkti bija novecojuši – gan saturā, gan pēc ārējā izkata. Tie tika pārdoti, izmantojot daudzas un dažādas preču zīmes, kas netika apvienotas ar vienu preču zīmi vai vienu identitāti, jo tas prasītu vismaz vairākus miljonus franku lai produkti tiktu modernizēti;
Sabiedrība ražoja daudz produktu veidu, no kuriem neviens neizraisīja būtisku rezonansi sabiedrībā.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1341451
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register