Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:290147
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.01.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
  A/s „Aldaris” apraksts un vēsture    5
1.  A/s „Aldaris” mārketinga vides analīze    7
1.1.  Mikrovides analīze    7
1.1.1.  Uzņēmuma un nozares analīze    7
1.1.2.  Piegādātāji    12
1.1.3.  Starpnieki    13
1.1.4.  Konkurenti - to analīze    13
1.1.5.  Pircēji    17
1.2.  Makrovides analīze    18
1.2.1.  Demogrāfiskais faktors    18
1.2.2.  Ekonomiskais faktors    19
1.2.3.  Sociālais un kultūras faktors    20
1.2.4.  Zinātniski tehniskais faktors    20
1.3.  Tirgus ietilpības novērtēšana    21
1.4.  SVID analīze    21
2.  Mārketinga mērķi, mārketinga stratēģijas un programma    24
2.1.  Segmentēšana    24
2.1.1.  Demogrāfiskas pazīmes    24
2.1.2.  Ekonomiskās pazīmes    25
2.1.3.  Sociālās pazīmes    25
2.1.4.  Personiskās pazīmes    25
2.1.5.  Ģeogrāfiskās pazīmes    25
2.2.  Mērķtirgus noteikšana    26
2.3.  Uzņēmuma veiksmes atslēga    28
2.4.  Pircēju rīcības modelis    29
2.5.  Uzņēmuma misija, mērķi un stratēģijas    31
2.6.  Rīcības plāns stratēģijas īstenošanai 1gadam    34
  Secinājumi un priekšlikumi    35
  Bibliogrāfiskais saraksts    37
  PIELIKUMS NR.1    39
  PIELIKUMS NR.2    44
  PIELIKUMS NR.3    47
Extract

1. A/s „Aldaris” mārketinga vides analīze
1.1. Mikrovides analīze
1.1.1. Uzņēmuma un nozares analīze
Alus darītava A/s „Aldaris” nodarbojas ar augstas kvalitātes alus, sidra un bezalkoholisko dzērienu ražošanu Latvijā, kur tiek arī realizēta uzņēmuma produkcija. Neliels produkcijas apjoms tiek importēts uz ārvalstīm.
A/s „Aldaris” ir Latvijā patlaban lielākā alus darītava, kura ieņēmusi vadošo lomu konkurentu vidū.
Uzņēmuma A/s ''Aldaris'' galvenais mērķis ir noturēt līderpozīcijas Latvijas alus tirgū un kļūt par līderi ārvalstu dzērienu ražotāju vidū, kura produkcija tiek pārdota arī Latvijas veikalu plauktos, pastāvīgi attīstot ar mūsdienīgiem, patērētāju un klientu prasībām atbilstošiem dzērieniem bagātu produktu klāstu.[7.6]
Viens no uzņēmuma stabilitātes stūrakmeņiem ir augsti kvalificētais darbaspēks, kuru kvalifikācija tiek celta proporcionāli ražošanā izmantojamo tehnoloģiju attīstībai.
Uzņēmuma preču zīmes atpazīstamība patērētāju vidū liecina par veiksmīgi realizētajām reklāmas kampaņām masu medijos, akcijām un uzņēmuma sponsorēšanas politikas īstenošanu, atbalstot Latvijas hokeja izlasi kā Latvijas Hokeja federācijas ģenerālsponsors u.c..
A/s „Aldaris” vārds neapšaubāmi asociējas ar augstu kvalitāti un izcilu garšu, ko nodrošina jaunākās tehnoloģijas izmantošana ražošanā.
„Aldara” brūvētais alus ir augstas kvalitātes, dabisks un ekoloģiski tīrs dzēriens. Katra „Aldara” alus šķirne ir unikāla. ''Aldaris'' saviem pircējiem piedāvā plašu alus klāstu. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,48 €
Work pack Nr. 1118120
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register