Research Papers
Business and Law
Marketing, Advertising
Uzņēmuma AS "Cēsu alus" mārketinga vides un stratēģijas a...-
Uzņēmuma AS "Cēsu alus" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Mikro, makro vides analīze | 4 |
1.1. | Uzņēmumu īss raksturojums | 4 |
1.2. | Īsumā par „Cēsu alus” konkurentiem | 5 |
2. | Nozares analīze | 7 |
2.1. | Portera 5 spēku modelis | 7 |
3. | Konkurences analīze | 10 |
3.1. | Īsumā par Bostonas Konsultantu grupas matricu | 10 |
3.2. | Bostonas Konsultantu grupas matrica | 11 |
3.3. | General Electric modelis | 14 |
4. | Tirgus ietilpības novērtēšana | 16 |
5. | SVID (SWOD) analīze | 17 |
6. | Segmentēšana | 19 |
7. | Mērķtirgus noteikšana | 23 |
8. | Uzņēmuma „Veiksmes atslēga” | 24 |
9. | Pircēju rīcības modelis | 26 |
10. | Uzņēmuma misija, mērķi, stratēģija | 27 |
Secinājumi un priekšlikumi | 29 | |
Izmantota literatūra | 32 |
Tirgus ekonomika nosaka uzņēmēja rīcību pētīt un apmierināt pieprasījumu, organizēt tikai pieprasītu produktu ražošanu un visu darīt tā, lai nodrošinātu peļņu tagad un nākotnē. Tirgus piespiež uzņēmēju pastāvīgi domāt par uzņēmuma darbības efektivitātes paaugstināšanu, par nepieciešamajām izmaiņām un uzņemties atbildību par pieņemto lēmumu sekām. Konkurences cīņai aizvien saasinoties, jāprot atbilstīgi situācijai un uzņēmuma mērķiem izmanotot uzņēmēja rīcībā esošos ekonomiskos ieročus un it īpaši mārketinga elementus, attiecīgi veidojot mārketinga stratēģiju, izstrādājot un īstenojot mārketinga plānus. Teiktais nozīmē, ka lēmumu pieņemšanā vajadzētu piemērot analītisku uz pircēju vērstu orientieru sistēmu. Tātad uzņēmuma izveidošana un tā veiksmīgas turpmākās darbības nodrošināšana ir atkarīga no prasmes izprast pircēja vajadzības, izvēlēties preces un pakalpojumus, izvēlēties tirgu, kurā pārdot savu produktu. Būtībā tas nozīmē, ka uzņēmuma plānošanas pirmsākums un turpinājums ir mārketings kā metode pircēju vajadzību un pieprasījuma dinamikas uztveršanai. Prasmīgs darbs ar tirgu ir arī bāze lēmumu pieņemšanai par naudas aprites procesa optimizāciju.
Mārketinga galvenais uzdevums - skatīties nākotnē, modelēt visdažādākās situācijas, tirgus segmentu un piedāvājumu - pieprasījumu maiņas, kas būs konkrētajā tirgū tikai pēc gadiem. Īsāk sakot - mārķetinga speciālistiem ir jādzīvo nākotnē, neatraujoties no realitātes. Tas patiešām ir grūti izpildāms uzdevums, bet reāls un nepieciešams.
Uzņēmējdarbības vide Latvijā pēdējos gados sākusi arvien stiprāk mainīties. Skatoties no vienas puses, tā palēnām kļūst sakārtotāka,bet no otras puses, iezīmējas arvien lielāks konkurences pieaugums starp uzņēmumiem.
Tirgus tiek piesātināts, un aizvien grūtāk kļūst darboties tajā, nedomājot par konkurenci, rentibilitāti un saimnieciskās darbības aktivitāti. Arvien lielāku nozīmi iegūst uzņēmēja zināšanas un kompetence. Vadītājiem un īpašniekiem nemitīgi ir jādomā, ar ko uzņēmums īsti pelna naudu, kā varētu pelnīt vairāk, kāpēc netiek pelnīts daudz un kā uzlabot tirgus darbību uzņēmumā.
Kursa darba mērķis ir apskatīt un analizēt Latvijas otrās lielākās alus darītavas “Cēsu alus” pozīcijas tirgū, novērtēt šī uzņēmuma preču un pakalpojumu līmeni un vērtību, izanalizēt draudus un iespējas, kā arī sniegt secinājumus un priekšlikumus par uzņēmuma stāvokļa uzlabošanu.…
Mikro,makro vides analīze, nozares analīze(Potera 5 spēku modelis),konkurences analīze(Bostonas konsultantu matrica,GE modelis),tirgus ietilpības novērtēšana, SVID analīze,segmentēšana,mērķtirgus noteikšana,uzņēmuma "Veiksmes atslega",pircēju rīcības modelis un uzņēmuma misija,mērķī un stratēģija
- Reklāmas plāns uzņēmumam "X"
- Uzņēmuma AS "Cēsu alus" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
-
Viesnīcu mārketinga īpatnības
Research Papers24 Marketing, Advertising, Tourism, Traveling
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Viesnīcu mārketinga īpatnības
Research Papers for university24
-
Reklāmas plāns uzņēmumam "X"
Research Papers for university23
-
Sporta kluba mārketinga analīze
Research Papers for university23
-
Uzņēmuma “Saldus sporta komplekss” tirgus izpēte
Research Papers for university20
-
Konkurētspējas paaugstināšanas projekts uzņēmumā "Aldaris"
Research Papers for university22