Research Papers
Business and Law
Business
Uzņēmuma A/S „Latvijas Balzams” mārketinga vides un strat...-
Uzņēmuma A/S „Latvijas Balzams” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
Research Papers28 Business, Marketing, Advertising, Economics
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 3 | |
1. | Mārketinga vides analīze | 4 |
1.1. | Mārketinga mikrovides analīze | 4 |
1.1.1. | Uzņēmuma apraksts | 4 |
1.1.2. | Piegādātāji | 6 |
1.1.3. | Starpnieki | 7 |
1.1.4. | Konkurenti | 8 |
1.1.5. | Pircēji | 12 |
1.2. | Mārketinga makrovides analīze | 12 |
1.2.1. | Ekonomiskās situācija | 13 |
1.2.2. | Demogrāfiskā situācija | 15 |
1.2.3. | Politiskā situācija | 16 |
1.2.4. | Ģeogrāfiskā situācija | 17 |
1.2.5. | Tehnikas un tehnoloģiju attīstības situācija | 17 |
1.2.6. | Kultūras, sociālā vide | 18 |
1.3. | Tirgus ietilpības novērtēšana | 18 |
1.4. | SVID analīze | 20 |
2. | Uzņēmuma mārketinga stratēģijas analīze un darbības plānošana | 22 |
2.1. | Tirgus segmentēšana un mērķa tirgus noteikšana | 22 |
2.2. | Uzņēmuma “Veiksmes atslēga” | 25 |
2.3. | Pirkšanas lēmuma pieņemšanas process | 25 |
2.4. | Uzņēmuma misija, mērķi un stratēģija | 26 |
2.5. | Rīcības plāns stratēģijas (mārketinga mix) 1 gadam | 30 |
SECINĀJUMI | 31 | |
BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS | 32 |
Mārketings – ir darbību kopums, kas virzīts uz cilvēku vajadzību un vēlmju apmierināšanu ar produktu ražošanas, sadales un maiņas palīdzību. Citiem vārdiem, mārketinga pamatā ir cilvēku vēlmju un vajadzību apmierināšana, nodrošinot viņus ar īsto produktu par īsto cenu, pārdodot to īstajā vietā, nodrošinot ar īsto informāciju un darot to visu labāk par konkurentiem.
Mārketinga mērķis ir panākt, lai klienti vēlētos veikt darījumus ar uzņēmumu, nevis ar konkurentiem. Lai to panāktu, mārketinga speciālistiem klientiem jāpiedāvā tieši tās preces, kuras viņiem nepieciešamas, un par tādu cenu, kas atspoguļo preču vērtību naudas izteiksmē.
Mūsu darba uzdevumi izmantojot teorētiskās zināšanas izpētīt izvēlēta uzņēmuma darbību, kādā veidā mārketinga faktori un elementi ietekmēs mūsu izvelēto uzņēmumu un tas produkciju, atsegt pozitīvus momentus, kā arī trūkumus, kas saistīti ar uzņēmumā pielāgošanos ārējai un iekšējai videi, un izstrādāt priekšlikumus un secinājumus atklāto trūkumu novēršanai.
Kursa darba mērķis ir raksturot uzņēmuma mikro un makro vidi, jo videi ir ievērojama ietekme uz jebkura uzņēmuma darbību un stratēģijas plānošanu; noteikt tirgu, kurā darbojas uzņēmums, tā ietilpību, un ieteikt rīcības plānu stratēģijai īstenošanai 1 gadam. Lai sasniegtu šo mērķi, mēs izmantosim dažādus analīzes veidus: izdarīsim uzņēmuma SVID analīzi, pēc kuras mēs varēsim noteikt pētama uzņēmuma vājas un stipras puses; sastādīsim BKG matricu un GE modeli, kur novērtējot mums zināmus datus, varēsim izvēlēt pareizo darbības stratēģijas; segmentēsim tirgu, lai uzzinātu, to tirgus daļu, kurai uzņēmumam ir jāpievērš īpaša uzmanība; veiksim plašu konkurentu analīzi.
Savā kursa darbā, mēs pētīsim A/S Latvijas balzams uzņēmumu, kas nodarbojas ar alkoholiskās produkcijas ražošanu. Šīs uzņēmums jau ir plaši zināms Latvijas tirgū, tam jau ir uzticīgi klienti, noteikta reputācija, tas ir lielākais alkohola ražotājs Latvijā, turklāt tas ieņem lielāko tirgus daļu alkohola ražošanas tirgū Latvijā.
Tirgus analīze ir nepieciešama uzņēmumiem, lai apskatītu daudz jautājumus un vadības lēmumus, kas tiem ļauj ievērojami paplašināt savu tirgus daļu, līdz ar to atbilstoši palielināt savus ieņēmumus un samazināt izmaksas.
Mēs uzskatam, kāpēc mūsu veidotajiem aprēķiniem mums izdosies noteikt visveiksmīgākās uzņēmuma attīstības stratēģijas un veidus, kā tās īstenot.
Kursa darbam ir ierobežojumi, galvenokārt divu iemeslu dēļ: pirmkārt, kursa darba temats ir plašs, to nav iespējami pilnīgi apskatīt un izpetīt kursa darba ietvaros un, otrkārt, sakarā ar informācijas par uzņēmumu ierobežotību.…
Darbs iekļauj LB mārketinga vides analīzi,mārketinga mikrovides analīzi, uzņēmuma aprakstu (Piegādātāji,Starpnieki,Konkurenti, Pircēji), mārketinga makrovides analīzi (ekonomiskā, demogrāfiskā, politiskā, ģeogrāfiskā situācijas,tehnikas un tehnoloģiju attīstības situācija, kultūras, sociālā vide), tirgus ietilpības novērtēšanu, SVID analīzi,uzņēmuma mārketinga stratēģijas analīzi un darbības plānošanu(Tirgus segmentēšana un mērķa tirgus noteikšana,Uzņēmuma “Veiksmes atslēga",Pirkšanas lēmuma pieņemšanas process,Uzņēmuma misija, mērķi un stratēģija, Rīcības plāns stratēģijas (mārketinga mix) 1 gadam).
- Pētījums par uzņēmējdarbības tendencēm Latvijas statistisko reģionu un tautsaimniecības nozaru griezumā 2000.-2004.gadā
-
Uzņēmuma A/S „Latvijas Balzams” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
Research Papers28 Business, Marketing, Advertising, Economics
- Uzņēmuma finansēšanas avoti
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Pētījums par uzņēmējdarbības tendencēm Latvijas statistisko reģionu un tautsaimniecības nozaru griezumā 2000.-2004.gadā
Research Papers for university118
Evaluated! -
Uzņēmuma finansēšanas avoti
Research Papers for university27
Evaluated! -
Uzņēmuma ienākuma nodoklis Latvijā un ES valstīs
Research Papers for university28
Evaluated! -
Latvijas banku sistēmas raksturojums, tās loma ekonomiskajos procesos
Research Papers for university8
Evaluated! -
Jauna uzņēmuma organizēšanas koncepcija
Research Papers for university18
Evaluated!